اخبار داغ

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان مطرح شد؛

درخواست پیگیری اهانت دبیر حزب مردمسالاری توسط دادستان

درخواست پیگیری اهانت دبیر حزب مردمسالاری توسط دادستان
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان اهانت دبیر حزب مردمسالاری همدان به پیامبر گرامی اسلام را محکوم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان اهانت دبیر حزب مردمسالاری همدان به پیامبر گرامی اسلام را محکوم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

((إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ ))

,

در پی اهانت بی شرمانه ی جواد گیاه شناس (دبیر حزب مردم سالاری همدان) به ساحت مقدس و نورانی دین مبین اسلام و پیامبر عظیم و شان آن در یکی از مناظرات نمایندگان ستاد های انتخاباتی ریاست جمهوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان که دین مبین اسلام را لیبرالی و پیامبر اکرم را سکولار خواندند، و در نهایت نیز با توهین به مسول نهاد رهبری در آن واحد آن را دارای تفکر داعشی خواندند ،  بسیج دانشجویی مواضع خود را به صورت صریح و قاطعانه به شرح ذیل اعلام می دارد:

,

1) از آنجایی که سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن فریاد بلند خود را بر سر هتاکان به  ساحت مقدس اسلام عزیز و پیامبر مهربانی ها بلند میکنیم و مشت های برآمده از خشم و انزجار خود را بر دهان کثیفشان خواهیم کوبید .

,

2 ) ملت مسلمان ایران این اولین باری نیست که ما از سران اصلاحات این اهانت ها به اسلام عزیز و معصومین علیه السلام را دیده ایم برای اشاره نگاهی گذرا به برخی از  مواضع این تفکر می پردازیم :

,

محمد خاتمی : احکام قرآن متناسب با زندگی قبیله ای است، قرآن کریم برای ما قابل استناد نیست!؟(کیهان ۱۲/۶/۷۸)

,

عبدالکریم سروش:ولایت بعد از پیامبر خاتمه یافته است.
(روزنامه صبح امروز ۱۶/۶/۷۸)

,
,

ابراهیم اصغر زاده:حتی علیه خدا هم میتوان تظاهرات کرد.
(آفتاب امروز ۲/۶/۷۸)

,
,

محمد کاظم محمدی اصفهانی:به خود خدا هم میتوان اعتراض کرد، و اورا فتنه گر نامید.
(روزنامه ایران ۲۴/۴/۷۹)

,
,

محسن کدیور:معصومین (ع) فقط در کلیات و اصول اسوه اند.
(ماهنامه کیان بهمن ۷۷)

,
,

محسن کدیور:امروز خدا در جامعه هیچ کاره است.
(نشریه پژوهش های قرآنی سال ۷۹)

,
,

3 ) انتظار می رود که ملت مسلمان و متعصب به ارزش های دینی برای همیشه این تفکر را در روز 29 اسفند به زباله دان تاریخ پرتاب کند...

,

4 ) ما با جدیت تمام مسئله را تا رسیدن به نتیجه ی نهایی که اخراج این استاد از دانشگاه و ممنوع التدریس شدن آن باشد را پی خواهیم گرفت .

,

5 )از آنجایی که این شخص کاندیدای شورای شهر همدان نیز هست و در لیست اصلاح طلبان نیز معرفی شده است از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورا ها درخواست مجدانه داریم تا قبل از انتخابات 29 اسفند ماه روز رای گیری این فرد را رد صلاحیت نمایند .

,

6 ) از شورای انقلاب فرهنگی می خواهیم که با طرح این موضوع مهم و حساس در آن شورا این فرد برا همیشه ممنوع التدریس در کلیه ی دانشگاه ها گرداند.

,

7 ) از دادستانی  محترم استان همدان خواهشمندیم که با طرح مسئله در دادگاه ویژه ای مراتب امر را پیگیری نمایند .

,

8 ) از رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر ولایتی نیز خواهان ورود به قضیه و اخراج این فرد  از دانشگاه هستیم .

,

9 ) از ریاست واحد مرکز همدان دکتر جامه بزرگی نیز ، اخراج فوری این فرد را از آن دانشگاه مطالبه کرده و هیچ گونه مسامحه و تخفیف و توجیهی را در این رابطه نخواهیم پذیرفت .

,

((والسلام علی من تبع الهدی))

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه