اخبار داغ

اشتغال مهمترین انتظار بوکانی ها از رئیس جمهور آینده

اشتغال مهمترین انتظار بوکانی ها از رئیس جمهور آینده
بی گمان مردم بوکان با حضور پرشور خود پای صندوق های رای در روز ۲۹ اردیبهشت حل مشکل بیکاری در این شهر خواهد بود و بعد از آن نیز نگاه ویژه مسئولان دولتی به زیر ساخت ها و توسعه صنایع در شهرستان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس،روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه، بار دیگر ایران اسلامی شاهد حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رای خواهد بود تا سرنوششت ۴ سال دیگر کشور را به فردی متعهد و دلسوز برای انقلاب و مردم بسپارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

امسال بوکانی ها نیز همچون تمامی انتخابات گذشته عزم را جزم کرده‌اند تا با انتخابی مطمئن سرنوشتی زیبا برای شهر و کشور رقم زنند، سرنوشتی که در آن شاهد کاهش بیکاری، کاهش مرگ و میر جاده ای، افزایش سرانه آموزشی، پایان رانت و پارتی بازی ها، رونق بازار و کاهش رکود سنگین حاکم بر بازار باشند.

,

بی گمان مردم بوکان در روز جمعه با حضور هزاران نفری خود پای صندوق های رای نشان خواهند داد که سومین شهر پرجمعیت استان اذربایجان غربی در چهار سال گذشته با مشکلات عدیده ای از جمله بی مهری دولت مردان کنونی رو به رو بوده و این مهم نیاز به تغییر دارد و ایت دگرگونی تنها با حضور پرشور پای صندوق های رای ایجاد خواهد شد.

,

آنچه مسلم است نمره دولت یازدهم خواسته‌ها و انتظارات مردم را در بوکان طی چهار سال گذشته علی الرغم وعده ها و شعارها های دهن پرکن براورده نکرده تا محبوبیت دولت تدبیر در میان بوکانی ها با کاهش چشم گیری روبه رو شده باشد.

,

بی گمان مردم بوکان با حضور پرشور خود پای صندوق های رای در روز ۲۹ اردیبهشت حل مشکل بیکاری در این شهر خواهد بود و بعد از آن نیز نگاه ویژه مسئولان دولتی به زیر ساخت ها و توسعه صنایع در شهرستان خواهد بود.

,

یکی از همشهریان بوکانی در گفتگو با کانی پرس عنوان کرد: من به نیابت از مردم بوکان از رئیس جمهور منتخب انتظار دارم به فکر مردم باشد و با دروغ، تهمت و اختلاس نسبتی نداشته باشد و برای مردم این منطقه را نیز بعد از انتخاب شدن فراموش نکند.

,

فرهاد محمدی ادامه داد: بیکاری مهم ترین مشکل جوانان بوکانی است که سبب شده بسیاری از جوانان این شهر آواره دیگر شهر ها شوند که لازم است رئیس دولت و مدیران آنان در شهرستان با جدیت تمام پیگیر کاهش روند بیکاری در شهرستان باشند.

,

یکی دیگر از همشهریان بوکانی عنوان کرد: معیشت مردم باید در اولیت برنامه های دولت دوازدهم باشد.

,

کاک محمد ایوبی افزود: وضعیت درامدی در بوکان طی چهار سال گذشته بسیار کاهش یافته و حتی بسیاری از مغازه داران کوچک نیز به حد ورشکستگی رسیدند چه برسد به صنایع تولیدی در منطقه.

,

وی تصریح کرد: طی دورانی که من به خاطر دارم هیچگاه اینقدر مغازه خالی در بوکان نبوده که نوشته شده باشد این مغازه اجاره داده می شود و این تنها نشان از رکود سنگین بر بازار بویژه در این منطقه محروم است.

,

این همشهری پا به سن گذاشته بوکانی یاداور شد: رئیس جمهوری که مردم به او رای می دهند ان شاالله بهترین فرد باشد و با گذاشتن مدیران دلسوز در سطح شهرستان در مسیر رفع این مشکلات گام بردارد.

,

یکی دیگر از بوکان ها نیز به وضعیت اسف ناک زیر ساخت ها در این شهرستان اشاره کرد و عنوان نمود: طی چهار سال گذشته کلنگ زنی مدیران دولتی به بوکان نرسید و این شهر محروم از نظر زیر ساخت ها محروم تر شد.

,

وی ادامه داد: طی چهار سال گذشته به جز چند کیلومتر از بزرگ راه بوکان به میاندواب یک سانت به عرض جاده های بوکان اضافه نشد و همین موضوع حوادث سخت و دلخراشی را برای همشهریان بوکانی رقم زد.

,

رضا علی زاده تصریح کرد: خواسته من به عنوان یک بوکانی از دولت دوازدهم این است که توجه ویژه ای به این منطقه داشته باشد و با کمک به مسئولان شهرستانی در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به توسعه این شهر بیش از پیش نگاه ویژه داشته باشد.

,

آنچه مسلم است مردم بوکان نیز همچون هموطنان خود در سراسر کشور روز جمعه و در پای صندوق های رای همگام و همراه با مردم سراسر کشور رئیس جمهوری خود را برای اداره کشور طی چهار سال آینده انتخاب خواهند کرد تا بتواند بدور از شعار و تنها با تلاش و کار مشکلات عدیده این منطقه را کاهش دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه