اخبار داغ

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی؛

انتخابات مایه آبرو و عزت نظام است

انتخابات مایه آبرو و عزت نظام است
رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی انتخابات را مایه آبرو و عزت نظام دانست و گفت: وظیفه تمامی مردم انتخاب اصلح و حضور حداکثری است‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدباقر تقوی، رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛  با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه‌ای دیگر گفت: هر چه انتخابات با شکوه‌تر برگزار شود پایه‌های نظام مستحکم‌تر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

وی انتخابات را نماد مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: انتخابات حاصل تلاش چندین دهه حضرت امام(ره)، شهدا و رهبری است. همه باید تلاش کنند با برگزاری انتخابات سالم، در پیشگاه امام(ره) رو سفید باشیم.

,

تقوی با بیان اینکه حضور در انتخاب یک تکلیف شرعی و الهی است، گفت: شناخت و انتخاب فرد اصلح نیز، یک تکلیف الهی به‌شمار می‌رود. مردم باید علاوه بر حضور در پای صندوق های رای دیگران را هم به حضور ترغیب کنند.

,

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی شرکت در انتخابات برای همه یک وظیفه و حق دانست و ادامه داد: انتخابات یکی از مهمترین امور مسلمین است.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال ضربه‌زدن به انقلاب و انتخابات است، خاطرنشان کرد: مردم با دقت و هوشیاری مراقب توطئه‌های دشمنان باشند و موارد مشکوک را در روز انتخابات به دستگاه‌های امنیتی اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه