اخبار داغ

با تخریب زیبایی شهر برای رسیدن به مسند شورای شهر؛

کاندیداهایی که برای آوردن رأی شئونات اسلامی را زیرپا گذاشتند/تبلیغات کاغذیی که کمر چندین نفر را خم می کند

کاندیداهایی که برای آوردن رأی شئونات اسلامی را زیرپا گذاشتند/تبلیغات کاغذیی که کمر چندین نفر را خم می کند
متاسفانه برخی از کاندیدهای شورای شهر برای رسیدن به خانه شورا هم شئونات اسلامی را زیر پا گذاشتند، هم باعث تخریب چهره شهر شدند و هم باعث شدند دستانی در این راه خسته و کمرهایی خم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان کرمان؛ متاسفانه این روزهای پایانی نامزدهای انتخاباتی به همراه هواداران خود از تمامی فرصت ها سوء استفاده می نمایند، برخی از این نامزدها با وجود اینکه یکی از دست اندرکاران و مسئولین فرهنگی شهر کرمان هستند اسپانسر یکی از گروه های ورزش صبحگاهی و شبانگاهی یکی از پارک های شهر شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

 این نهاد ورزشی شب گذشته با حضور در یکی از پارکهای شهر به بهانه ورزش اسامی نامزدهای اصلاح طلب شورای شهر را از پشت تریبون اعلام کرد و سپس به مردم گفت که ساعت 6 صبح وعده ما ورزش صبحگاهی همین محل با ارائه کارت هدیه از طرف یکی از نامزدهای شورای شهر.

,

از این بابت باید تاسف خورد که هنگام ورزش از ترانه هایی استفاده می شود که بسیار پاپ و شاد هستند و ریتم ورزش ایروبیک است آن هم با حضور زن و مرد. چطور در باشگاه ها فقط از موزیک استفاده می شود ولی در فضای باز از ترانه هایی که بسیار شاد هستند مورد استفاده قرار می گیرد و هیچ کس هم اعتراض نمی کند و خیلی جالب است بدانیم که یک روحانی اسپانسر این ورزش شاد با حرکات ناموزون باشد فقط به خاطر اینکه بتواند رای بخرد!

,

وقتی روز بعد این موضوع را با فرمانداری در میان گذاشتیم و معترض شدیم ، در پاسخ به ما گفتند، اگر ما از اسپانسر آن پاسخ بخواهیم حتما می گوید مگر مردم نیاز به شادی ندارند، آخر به چه قیمتی این همه شادی که به رقص بیشتر شبیه است تا ورزش آن هم در فضای باز که عمومیت پیدا کند؟

,

خدایا به کجا می رویم ؟! خودمان به دست خودمان جامعه را داریم به سوی فساد و فرهنگ غرب می کشانیم. پس خون شهیدانمان چه می شود؟ ولایی بودمان کجا می رود؟

,

آیا به خاطر اینکه پیروز میدان انتخابات شویم باید خون شهیدانمان و ولایت را زیر پا بگذاریم و دشمنانمان را شاد کنیم. آیا آقا و مولایمان امام زمان (عج) را از این برخوردهای ناپسندی که در شأن انقلاب  و اسلاممان نیست شاد می کنیم؟!

,

نامزدهایی که ادعای آبادانی شهر و رسیدگی به امورات جوانان را دارند، این طور باید چهره فرهنگی شهر را به مخاطره بیندازند؟! غبطه می خوریم از کاندیداهایی که حتی هنوز عضو شورا یا دست اندرکار شهرداری شهر هستند ولی با چسباندن عکس های خود بر روی جداول، تیرهای برق و تابلوهای راهنمایی و رانندگی باعث زحمت یک قشر زحمتکش می شوند، آن وقت در بولوار 22 بهمن روبروی شهرداری مرکز یک تابلو بزرگ نصب می کنند که بر روی آن نوشته "با انداختن یک زباله کمر یک مرد را خم می کنیم" حال با چسباندن عکس ها روی در و دیوار و جدول و تیر برق چگونه می خواهید که کمری خم نشود و دستانی پینه نبندد ؟؟؟؟ آن وقت مدعی شهری آباد و حامی قشر کارگر و زحمتکش هستید؟!

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه