اخبار داغ

دکتر محسن ذوالفقاری، اولین استاد تمامی استان مرکزی در علوم انسانی

دکتر محسن ذوالفقاری، اولین استاد تمامی استان مرکزی در علوم انسانی
برای اولین بار در استان مرکزی دکتر محسن ذوالفقاری، مسئول سازمان بسیج اساتید و دانشگاه های استان مرکزی عنوان استاد تمامی را در علوم انسانی کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن ذوالفقاری، مسئول سازمان بسیج اساتید و دانشگاه های استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ در خصوص کسب عنوان استاد  تمامی در علوم انسانی برای نخستین بار توسط یکی از اساتید در استان مرکزی گفت: افرادی که با درجه دکتری جذب دانشگاه برای کار تدریس می‌شوند در این مرحله به عنوان استادیار فعالیت خود را آغاز می‌کنند. برای اینکه یک استادیار به درجه دانشیار دانشگاه انتخاب شود باید ۱۵۰ امتیاز کسب کند. در کنار آن برای رسیدن به مراحل بالاتر و کسب درجه استاد تمامی باید ۱۵۰ تا ۲۰۰ امتیاز دیگر به دست آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

ذوالفقاری اظهار کرد: در بررسی که در کمیسیون تخصصی با حضور ۱۶ نفر از اساتید برجسته کشور انجام شد، بنده با کسب ۲۴۰ امتیاز موفق به کسب درجه استاد تمام شدم. که برای اولین بار در استان مرکزی این عنوان به یک استاد علوم انسانی اهدا می‌شود. البته باید گفت که در رشته علوم پایه چندین استاد تمام در استان داریم.

,

وی به اقدامات پژوهشی و تالیفی خود هم اشاره ای کرد و افزود: تاکنون ۶۰ عنوان مقاله علمی، پژوهشی در بخش‌های ملی و بین المللی و ۱۰ عنوان کتاب با رویکردهای علمی در زمینه های تحلیل، نقد و بررسی بسیاری از نظریه های غربی منتشر کرده ام.

,

مسئول سازمان بسیج اساتید و دانشگاه‌های استان مرکزی با بیان اینکه چندین بار به عنوان پژوهشگر برتر کشوری انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: پژوهش "تحلیل سیر نقد در ایران" به عنوان کتاب پژوهش برتر سال هم انتخاب شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه