اخبار داغ

بیانیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر:

مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات،مشت محکمی به دهان استکبار است

مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات،مشت محکمی به دهان استکبار است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوشتر با صدور بیانیه ای به مناسبت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر از مردم جهت حضور در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه دعوت به عمل آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شوشتر روز،سرگرد محمدرضا کاکاعید در بیانیه‌ای با دعوت از اقشار مختلف مردم برای مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ۲۹ اردیبهشت ماه،ضمن حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر پاسخ محکمی به استکبارودشمنان انقلاب اسلامی خواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شوشتر روز,

متن بیانیه بشرح ذیل آمده است

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

بدون تردید حضور حماسی و افتخار آفرین اقشار مختلف در پای صندوق های رای که یکی از مهمترین عرصه هابوده که ضمن حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر پاسخ محکمی به استکبارودشمنان انقلاب اسلامی خواهند داد.

,

بی شک تبلیغات جهانی و استکبار در روز سرنوشت ساز ۲۹ اردیبهشت ماه بی اثر بوده و مردم شریف شهرستان شوشتر بار دیگر با شرکت در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات جمهوری اسلامی رقم خواهند زد.

,

مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق های رای لبیک به ندای ارزشمند رهبر حکیم حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است و  تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال  مورد نظر آن رهبر فرزانه در گرو این حضور خواهد بود.

,

از اقشار مختلف مردم شهرستان شوشتر در همین راستا، جهت شرکت در انتخابات دعوت به عمل می آوریم  تا همانند ادوار گذشته با حضوری پرشور ، پر صلابت و وحدت آفرین مشت محکمی به دهان استکبار بزنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه