اخبار داغ

ضرورت تأمل بیشتر در انتخابات شورای شهر پنجم/ دوره آزمون و خطا را باید پایان دهیم

ضرورت تأمل بیشتر در انتخابات شورای شهر پنجم/ دوره آزمون و خطا را باید پایان دهیم
کارنامه چهار دوره حضور نمایندگان مردم در شوراهای شهر و روستا در اغلب موارد، کارنامه درخشانی در خور مردم نداشته اندو بی شک بخشی از این ناکارآمدی هابرمی‌گردد به انتخاب‌های غلط ما که نتوانستیم افرادی را به کرسی ها شهری و روستا بفرستیم که فهم سکونتگاهی آن‌ها و سواد بوم شناختی‌شان، بیشتر از قدرت بدنی، هنری،قومیتی ، سیاسی و … باشد!.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شوشترروز،اینک دوره آزمون و خطا را باید پایان دهیم، بهترین و کاراترین دستگاه گزینش به کار بریم و باید نشان دهیم سزاوار برخورداری از نمایندگانی فرهیخته، وارسته و متخصص در حوزه شهر و روستا بوده که رنگِ سیاسی، قومیتی، ورزشی و هنری آن‌ها نباید و نمی‌تواند در انتخاب‌شان برتر از تخصص و تعهدشان به حوزه شورای شهر و روستا باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شوشترروز,

ماباید اجازه دهیم افرادی وارد شوراهای شهر شوند که عملاً توانایی‌های اداره شهر و پاسخگویی در مقابل دیدگان عموم شهروندان را دارا باشند .
نمی‌شود صرفاً به آدم‌هایی دلخوش کرد که شعارهایی قشنگ سرمی‌دهند، اما خود در پستو آن کارِ دیگر می‌کنند!
شهر ما شوشتر نیز برای توسعه جامع و پایدار شهری نیازمند همتی مستحکم و جدید است که تحقق این هدف نیز راهکار و ابزار خاص خود را می‌طلبد.

,
,
,

درسی که تجربه چهار شورای گذشته به همگان آموخته این است که با طرد سیاست بازها، ورزشکارها، هنرمندها و دیگر مشاغلی که آشکار است به الزامات ژینایی شهری و روستایی اشراف ندارند، راه را باز کنیم برای ورود داوطلبینی که تخصص‌های مرتبط در حوزه شهرسازی، فضای سبز؛ محیط زیست، حقوق شهروندی، اقتصاد، مدیریت و ارتقای کیفیت روانی زیستن در سکونتگاه‌های انسانی را برعهده دارند تا بتوانیم مشکل توسعه متوازن شهری؛ زباله، آبخیزداری شهری، تراکم فروشی، فضای سبز مناسب و زیبنده شهری، ترافیک و نابسامانی‌های اجتماعی موجود را به عنوان هفت بحران جدی امروز در شهر تاریخی شوشتر را به سمت حل شدن سوق دهیم.

,

یادمان باشد!
تلاش برای حل تمامی مشکلاتی که گفته شد و گفته نشد در مرحله نخست نیازمند خواست جمعی شهروندان برای حل آنها و پس از آن گماشتن افرادی با تخصص مربوط با آن می‌باشد. لذا پیشنهاد می‌شود پس از نصب العین قرار دادن انتخابات گذشته و تفکر بسیار افرادی با توانایی‌های لازم را برای این کرسی‌های مقدس انتخاب نماییم.

,
,

 

,

*وعده ما ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ پای صندوق های رأی*

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه