اخبار داغ

آیت الله سید احمد خاتمی:

همه بیایند و سرنوشت خود را رقم بزنند/اصلح کسی است که برای حل مشکلات نگاهش به ملت ایران باشد نه بیگانگان

همه بیایند و سرنوشت خود را رقم بزنند/اصلح کسی است که برای حل مشکلات نگاهش به ملت ایران باشد نه بیگانگان
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فردا همه بیایند و سرنوشت خود را رقم بزنند،آنچه در این عرصه اهمیت دارد هم حضور است و هم انتخاب اصلح، اصلح کسی است که دین مدار و ولایت مدار باشد و توان حل مشکلات مردم را داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید احمد خاتمی در گفت و گو با " بوتیا نیوز " در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: حضور در انتخابات هم حق او هم تکلیف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حق به این معنی که هر کسی سهم خودش را در تغییر سرنوشت می گیرد، تکلیف است به خاطر اینکه تقویت نظام اسلامی یک ضرورت و یک تکلیف است و این حضورها تکلیف را سامان می دهد.

,

خاتمی تصریح کرد: برهمین این اساس آنان که متدین هستند بر اساس دین و تکلیفشان به صحنه می آیند و آنان که حتی دین هم ندارند ولی به وطن خود دلبسته اند با حضورشان دین خود را به وطن ادا خواهند کرد.

,

وی با تاکید بر اینکه امروز  همه بیایند و سرنوشت خود را رقم بزنند، عنوان کرد: آنچه در این عرصه  اهمیت دارد هم حضور است  و هم انتخاب اصلح، اصلح کسی است که دین مدار و ولایت مدار باشد و توان حل مشکلات مردم را داشته باشد .

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه بیان کرد: اصلح کسی است که جانش مملو از نفرت از دشمنان اسلام و ایران اسلامی باشد و برای حل مشکلات نگاهش به ملت خویش باشد نه اینکه به بیرون نگاه کند.

,

خاتمی در پایان اظهار کرد: پس هم حضور تکلیف است و هم انتخاب اصلح، ما مطمئنیم که انشاءالله حضور شکوهمند خواهد بود و مقلب القلوب که خداوند است دل های مردم را به انتخاب اصلح متمایل می سازد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه