اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی؛

وجود 2 میلیون و 955 هزار واجد شرایط رأی در استان/ 66 هزار رأی اولی داریم

وجود 2 میلیون و 955 هزار واجد شرایط رأی در استان/ 66 هزار رأی اولی داریم
شبستری با اشاره به اینکه شور و شعور خوبی در سراسر استان حاکم است از وجود بیش از 2 میلیون و 955 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در آذربایجان‌شرقی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سعید شبستری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد واجدین شرایط رای دادن در استان  اظهار داشت: بر اساس بررسی های به عمل آمده، در حدود 66 هزار نفر، رای اولی می‌باشند و متولدین 29 اردیبهشت سال 78 و قبل از آن می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی تعداد واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات را دو میلیون و 955 هزار و 332 نفر خواند و افزود: تعداد شعبات اخذ رای در استان برای انتخابات ریاست جمهوری سه هزار و 241 شعبه خواهد بود که از این تعداد نیز دو هزار 525 مورد مربوط به شعبات ثابت و 716 صندوق دیگر مربوط به شعبات سیار است.

,

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان نیز سه هزار و 637 شعبه درنظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: انتخابات الکترونیکی در شش شهر اهر، مرند، میانه، مراغه، بناب و شهر جدید سهند برگزار خواهد شد که در مجموع تعداد شعبات این بخش نیز 359 شعبه است.

,

شبستری با اشاره به شور و شعور انتخاباتی در سراسر استان، اذعان داشت: خوشبختانه شور و شعور انتخاباتی خوبی در استان حاکم است و امید است کاندیداها و حامیانشان اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و حضور در پای صندوق‌های رای را مهم‌ترین اولویت خود بدانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه