اخبار داغ

نماینده مردم قاین و زیرکو در مجلس شورای اسلامی:

حضور در انتخابات از هر سلاح و انرژی هسته ای برای دشمن تاثیر گذار تر است

حضور در انتخابات از هر سلاح و انرژی هسته ای برای دشمن تاثیر گذار تر است
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی،گفت:حضور ما باعث اقتدار نظام خواهد بود و حضور گسترده مردم از هر سلاح وانرژی هسته ای برای دشمن تاثیر گذاری ببیشتری خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فلاحتی، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ، در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: با توجه به شرایط منطقه ای و بین المللی و نیاز کشور به یک انسجام قوی داخلی برای حل مشکلات، حضور مردم در انتخابات هر چه بیشتر و با شکوه تر باشد باعث توسعه و آبادانی کشور خوهاد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،, ,

 

,

وی افزود:الحمد لله مردم خراسان جنوبی فهیم ، هوشیار و ولایت مدار بوده و در ایام تبلیغات و مناظرات مردم با کاندیدای مورد نظر خود آشنا شده  تصمیم خود را گرفته اند ، اما به هر میزان که حضور بیشتر باشد نظام از بهره مندی بیشتری برخوردار خواهد شد.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه تصریح کرد: حضور ما باعث اقتدار نظام خواهد بود و حضور گسترده مردم از هر سلاح وانرژی هسته ای برای دشمن  تاثیر گذاری ببیشتری خواهد داشت.

,

 

,

فلاحتی اذعان کرد: حضور آحاد مردم در عرصه انتخابات باعث پیشرفت، عمران و آبادانی کشور بوده و انشا الله دولتی که با حمایت مردم روی کار بیاید مشکلات عامه مردم برطرف خواهد شد و رکود و بیکاری  کاهش یافته و شاهد رونق اقتصادی خواهیم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه