اخبار داغ

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛

هریک رای ایرانی سیلی محکمی بردهان یاوه گویان است/ انتخابات، تجلی عزت و اقتدار ملی ایران اسلامی است

هریک رای ایرانی سیلی محکمی بردهان یاوه گویان است/ انتخابات، تجلی عزت و اقتدار ملی ایران اسلامی است
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در انتخابات، بیانیه ای صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، انتخابات، تجلی وحدت و عزت و اقتدار ملی و نمایش مردم سـالاری دینی است و حضور گسترده و آگاهانه مردم از اقشار مختلف در پای صندوق های اخذ رأی ، عرصۀ به حقیقت پیوستن این واقعیت در صحنۀ سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در آستانه انتخابات 29 اردیبهشت، روز خلق حماسۀ بزرگ و غرور آفرین سیاسی، با صدور اطلاعیۀ فراخوان و دعوت عمومی؛ ضمن دعوت گسترده از مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی به منظور حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی از همه اقشار، گروه‌ها و طوایف مختلف و تمامی گرایش ها و سلایق سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی و آرمان های سترگ آن، دعوت کرد تا با حضور گسترده،  پرشور، انقلابی، آگاهانۀ خود در انتخابات 29 اردیبهشت بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی آری داده و با حضور پرشور و  معنادار خود به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و اندیشه‌های تابناک حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) مهر تأییدی دوباره زنند.

,

 

,

در این اطلاعیۀ فراخوان و دعوت عمومی که در آستانه دوازدهـمیـن دورۀ انتخابات ریاست جمهوری و پنـجمیـن دورۀ انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا صادر شده است، آمده است:

,

 

,

مسئلۀ انتخابات برای هر کشور و نظامی ، مسئلۀ بسیار مهمّی است. انتخابات ، مظهر کامل حضور و انتخاب مردم و اقتدار و امنیت ملی است. مردم با حضور آگاهانه و پرشور خودشان در صحنۀ انتخابات ، مردم‌سالاری واقعی را در این کشور شکل می دهند. 

,

 

,

آوردگاه ملی 29 اردیبهشت ماه، خط مقدم مبارزه با دشمنان عنود و حسود این انقلاب و آب و خاک است، همانانی که تحمل تعیین سرنوشت و حل مشکلات عمومی و حرکت کشور را به سمت توسعه و پیشرفت براساس مبانی اسلامی توسط مشارکت عمومی مردم در عرصۀ رقابت سالم انتخابات برنمی تابند.

,

 

,

شرکت تک‌تک افراد جامعه در انتخابات، علاوه بر این که یک حق طبیعی و قانونی و تکلیفی اجتماعی و ملی است، بلکه یک وظیفۀ شرعی، اسلامی و الهی است که بر عهده تمامی واجدین شرایط رأی دادن  می باشد. 

,

 

,

 برگزاری موفقیت‌آمیز، پرشور و گسترده انتخابات، موفقیت برای نظام، مردم و مسئولان و از واجبات مهم و فرایض اساسی است.

,

 

,

حضور پرشور طیف‌های گسترده از اقشار و طبقات مختلف جامعه با علایق و سلایق گوناگون در کنار یکدیگر و در صفوف به هم پیوستۀ انتخابات در سراسر کشور و حتی در سفارتخانه ها وکنسولگری های خارج از کشور حکایت از وحدت و اتحاد و همدلی ملی و انسجام اسلامی برای پیشرفت و آبادانی و برقراری عدالت در سطوح مختلف جامعه دارد.

,

 

,

هر یک رأی ایرانی، یک سیلی محکم بر استکبار جهانی ومشتی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام است.

,

 

,

حضور گسترده و آگاهانۀ مردم در پای صندوق‌های رأی، "رأی به  ولایت‌مداری؛  استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی"، "رأی به آرمان های سترگ انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا"،  " رأی به بی‌اثر بودن نفوذ  و حربه های دشمنان زبون انقلاب اسلامی"،  " رأی به ایستادگی و اقتدار، عزت و پیشرفت ملی ایران اسلامی" است.

,

 

,

در آستانۀ  29 اردیبهشت جمعۀ سرنوشت ساز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن دعوت گسترده از عموم مردم با سلایق و علایق مختلف و گروه‌های سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن، می‌خواهد تا با حضوری بی‌بدیل و باشکوه خود در پای صندوق های اخذ رأی دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ضمن خلق حماسۀ عظیم سیاسی و نمایش حضور و  وحدت و همدلی و اتحاد ملی  ، با لبیک به ندای مقام معظم رهبری ، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)،  بار دیگر، با آرمان‌های والای انقلاب ، نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدای گلگون کفن تجدید میثاق کنند.

,

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه