اخبار داغ

جای خالی استان سمنان در سفرهای انتخاباتی روحانی؛

کاش زادگاه خود را فراموش نمی کردید!

کاش زادگاه خود را فراموش نمی کردید!
مردم و هواداران روحانی انتظار داشتند وی برای ساعاتی هم که شده در میان هم استانی های خود حاضر شود و به احساسات آنها پاسخ دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل مرآت، فرصت قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در حالی به پایان رسید که حجت الاسلام حسن روحانی با وجود سفر به شهرهای مختلف کشور از سفر به استان زادگاه خود امتناع کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

روحانی که در 3 هفته اخیر تقریبا به تمام نقاط کشور سفر کرده بود و از لزوم دیدار با مردم اقوام و طوایف مختلف کشور سخن گفته بود به جای سفر به زادگاه خود که جمعیت قابل توجهی در مقایسه با سایر استانها ندارد، ترجیح داد شهرهای بزرگ را برای سفرهای تبلیغاتی خود انتخاب کند.

,

هرچند ممکن است دلیل اصلی عدم سفر روحانی به استان سمنان جمعیت کم این استان در مقایسه با سایر نقاط کشور بوده باشد اما از آن سو حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی یکی از رقبای وی در انتخابات ریاست جمهوری، سفر به استان سمنان را به عنوان یکی از آخرین برنامه های تبلیغاتی خود انتخاب کرد و در جمع همشهریان روحانی حاضر شد.

,

به هر تقدیر مردم و هواداران روحانی انتظار داشتند وی برای ساعاتی هم که شده در میان هم استانی های خود حاضر شده و به احساسات آنها پاسخ دهد.

,

امید است حجت الاسلام روحانی در آینده ای نزدیک با حضور در جمع مردم شریف و فرهیخته استان سمنان، مشکلات این خطه از میهن عزیزمان را جویا شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه