اخبار داغ

نماینده مردم خمین:

حضور گسترده مردم در انتخابات تهدیدات دشمنان را دفع می‌کند

حضور گسترده مردم در انتخابات تهدیدات دشمنان را دفع می‌کند
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان می‌کشاند و تهدیدات آنها را علیه کشور دفع می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خمین نیوز با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) پرچمدار انقلاب بزرگی است که بر پایه فرهنگ علوی و شیعی پایه گذاری شد و برای نظام آرمان‎های بلندی را تبیین کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز ,

وی اظهار کرد: امروز مومنین در سراسر جهان آرزوی چنین نظامی را دارند پس همه باید برای حفظ و صیانت از این آرمان‌ها و انقلاب تلاش کنیم.

,

رضایی ادامه داد: یکی از مهمترین زمان هایی که باید این امر را ثابت کنیم حضور در پای صندوق‌های رای است تا بتوانیم از این آرمان‌های که امام و شهدا پرچمدار آن هستند دفاع کنیم.

,

وی بیان کرد: امروز باید تمام کسانی که در این کشور زندگی می‌کنند، احساس مسئولیت کنند و در تعیین سرنوشت این کشور اثر گذار باشند.

,

رضایی اظهار کرد: باید با انتخاب درست و مبتنی بر ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند سرنوشت کشور را برای رشد و شکوفایی بیشتر رقم بزنیم.

,

نماینده مردم خمین گفت: کشور ما در شرایط خاصی وجود دارد و دشمنان همیشه در صدد هستند تا به این نظام و انقلاب ضربه بزنند و برای این کار از هر فرصتی استفاده می‌کنند.

,

رضایی تصریح کرد: حضور گسترده در انتخابات سربلندی نظام در جهان را نشان می‌دهد و اقتدار این نظام را به رخ دشمنان می‌کشاند.

,

وی افزود: این حضور تهدیدات دشمنان را دفع خواهد کرد و در تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران اثر گذاری بسیاری دارد.

,

رضایی با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی گفت: شورای های اسلامی در بحث آبادانی روستاها و شهرها و ایجاد زیرساخت‌ها برای پیشرفت نقش مهمی را ایجاد می‌کنند پس باید افراد پرتوان و متعهد به همراه تخصص لازم به دور از سیاسی بازی‌ها انتخاب شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه