اخبار داغ

کاندیدای اصلح در دیدگاه مردم مهدیشهر

کاندیدای اصلح در دیدگاه مردم مهدیشهر
مردم مهدیشهر دیدگاه خود را در خصوص کانیدای اصلح ریاست جمهوری بیان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، بحث  انتخاب رئیس جمهور اصلح مورد اتفاق نظر همه سیاستمداران و بزرگان دینی است و کرارا بر انتخاب اصلح تاکید دارند. ازهمین رو دیدگاه مردم مهدیشهر را در خصوص انتخاب اصلح جویا شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

عدم سابقه فساد مالی، دارای تجربه کاری در زمینه های عمرانی و اقتصادی، توانایی لازم و اطلاعات کافی در زمینه روابط خارجی، وفاداری واحساس مسئولیت نسبت به به مردم و تلاش برای رضایت آنان، حل مشکلات کشور به صورت اصولی و نه شعاری از ویژگی های بود که شهروندان مهدیشهری بیان کردند.

,

یکی از شهروندان اذعان کرد: رئیس جمهور باید کسی بشود که او وکابینه اش توانایی وعلم کافی در جهت شناسایی مشکلات و راه حل برون رفت از آن را دارا باشد. باید از درد مردم خبر داشته باشد اگر نمی تواند کاری انجام دهد شجاعت بیان آن را داشته باشد نه اینکه بگوید مردم مشکلی ندارند.

,

عده ای دیگر اصلح را کسی دانستند که هم علم داشته باشد وهم تجربه گرم و سرد مسائل سیاسی را دیده باشد. در همه زمینه ها  اعم از بهداشت، فرهنگ و اقتصاد برنامه داشته باشد و با کشورهای جهان تعامل خوبی برقرار کند و مهم تر از همهخود را در مقابل خدا وجدان خودش مسئول بداند.

,

شهروند دیگری گفت: مهمترین معیار در انتخاب اصلح این است که روابط دوستی و فامیلی را در کارش دخالت ندهد. به منشور حقوق شهروندی احترام بگذارد وشعار ندهد. مردم را با عشق به دین نزدیک کند و به مانند مولا علی(ع) جاذبه داشته باشد نه دافعه.

,

جمع دیگری از مهدیشهری ها تاکید داشتند: رئیس جمهور آینده باید صمیمیت وصداقت داشته باشد، دلسوز مردم ومستضعفین باشد، از درک وفهم سیاسی برخوردار باشد، از تخصص وتجربه کار آمدی بهره مند باشد، پیگیر مبارزه عملی با فساد باشد، از روحیه شجاعت برخوردار باشد، بجای ثروت اندوزی به مردم خدمت نماید و به بیگانگان وابسته نباشد.

,

یکی دیگر از مهدیشهری ها بیان کرد: اصلح کسی است که کشور با بدهی بسیار زیبا را تحویل بگیرد وآن را رونق دهد وتورم یک رقمی بسازد.

,

یکی دیگر از شهروندان گفت: رییس جمهور آینده باید کسی باشد که وزیر خارجه قوی برای ارتباطات خارجی داشته باشد تورم اقتصادی را مهار کرده کشور را از رکود اقتصادی خارج سازد.

,

یکی از مهدیشهری دیگر هم انتقاد کرد: چرا یک عده می گویند که برجام مانع حمله به ایران شد، آیا قدرت نظامی ایران را نادیده میگیرند؟

,

برخی دیگر معیارهای انتخاب اصلح تعهد، صداقت، عدالت خواهی،.پایبندی به ارزش ها، حضور بین مردم در شهرها و نشستن پای درد و دل آنها دانستند.

,

مردم مهدیشهر خاطر نشان کردند: اصلح کسی است که تجربه کار اجرایی داشته باشد، با کشورهای منطقه تعامل داشته باشد، دشمن تراشی نکند، واقع گرا باشد، تورم را کنترل کند، شغل ایجاد کند،آمار رسمی مملکت را قبول داشته باشد و با عوام فریبی موقع انتخابات دروغ نگوید، با مردم  رو راست باشد وشفاف سازی را در اولویت کاری خود قرار دهد چرا که مهمترین معضل امروز کشور که فساد اداری اقتصادی هست با شفاف سازی حل می شود.

,

یکی دیگر از شهروندان گفت: سابقه یکی از معیار هایی است که باید در انتخابات مدنظر قرار بگیرد و از عملکرد خوب و سابقه مثبت برخوردار باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه