اخبار داغ

تهیه کننده برجسته کشور:

چهره‌های ارزشمندی برای کابینه رئیسی وجود دارد / برنامه‌های دولت کار و کرامت برای فقرزدایی عالی است / تلاش روحانی برای جلب رضایت غربی‌ها بی‌فایده ماند

چهره‌های ارزشمندی برای کابینه رئیسی وجود دارد / برنامه‌های دولت کار و کرامت برای فقرزدایی عالی است / تلاش روحانی برای جلب رضایت غربی‌ها بی‌فایده ماند
تهیه کننده برجسته کشور گفت: این جوانمردی قالیباف بود که متوجه موقعیت شد؛ آقای رئیسی هم به لحاظ علمی و سیادت؛ و هم این که برای اولین بار نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده است؛ بهترین گزینه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر طالب زاده تهیه کننده برجسته کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تهران نیوز، در ارتباط با قطعی شدن افراد کابینه دولت حجت‌الاسلام رئیسی اظهار داشت: تا جایی که بنده می‌دانم افراد کابینه هنوز مشخص نشده‌اند ولی چهره‌های قابل و خوبی در نظر گرفته شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی همچنین در ارتباط با ائتلاف دکتر قالیباف اظهار داشت: این جوانمردی قالیباف بود که متوجه موقعیت شد؛ آقای رئیسی هم به لحاظ علمی و سیادت؛ و هم این که برای نخستین بار نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده است؛ بهترین گزینه است.

,

این تهیه کننده برجسته کشور تصریح کرد: حجت‌الاسلام برنامه‌های خوبی در زمینه فقرزدایی دارند و علاوه بر این سابقه مناسبی در قوه قضائیه داشته‌اند.

,

طالب‌زاده خاطر نشان کرد: من همیشه گفتم این انقلاب دو بال دارد یکی جهاد سازندگی و دیگری سپاه که جهاد را از بین بردند اما اگر  جهاد سازندگی احیا شود ما اصلاح کشور را شاهد هستیم.

,

وی با اشاره به وضعیت بد بانک‌ها عنوان کرد: یکی از برنامه‌های حجت‌الاسلام رئیسی استفاده از بانکداری بدون ربا براساس الگوی شهید صدر است.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم ما بدانند که رسانه‌ها و مسوولان آمریکایی در باره ایران و بحث برجام چه می‌گفتنند اینقدر راحت زیر بار نمیرفتیم که بعد بفهمیم فریب بوده است.

,

این تهیه کننده ارزشی کشور  با بیان اینکه غرب درباره هویت رئیسی کنجکاوتر است عنوان کرد: رئیسی در یکسال چهره صدها هزار فقیر را تغییر داد حال اگر این سئوال پیش می‌آید اگر  او متولی یک کشور شود چه اتفاقی خواهد افتاد.

,

طالب‌زاده افزود: روحانی به دلیل ناتوانی در بردن نان بر سر سفره فقرا آن هم بعد از یک دوره ریاست جمهوری توسط توده زیادی از مردم زیر سئوال رفته است.

,

وی عنوان کرد:  تلاش های روحانی برای جلب رضایت غربی‌ها و آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای و برداشته شدن تحریم‌های هیچ چیز دندانگیری نبود، جز مصیبت چیزی برای روحانی به دنبال نداشت و جایی که عملکردها بلندتر از شعارها فریاد می‌کشند، چیزی برای ارایه وجود ندارد.

,

طالب زاده در پایان گفت: ان‌شاء الله رئیس جمهور آینده کشور حجت‌الاسلام رئیسی شود.

,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه