اخبار داغ

وزیر سابق بهداشت و درمان:

به دولتی که وزیرش می‌گوید «بی‌شعور» نیازی نداریم / جمعه به حکومت ۴ درصدی‌ها پایان می‌دهیم

به دولتی که وزیرش می‌گوید «بی‌شعور» نیازی نداریم / جمعه به حکومت ۴ درصدی‌ها پایان می‌دهیم
وزیر سابق بهداشت و درمان گفت: امروز شاهد آن هستیم حقوق‌های صدها و دویست میلیونی به برخی افراد خاص پرداخت می‌شود و در مقابل می‌بینیم کارگر معدن دچار گاز گرفتگی شده و زیر آوار از دنیا می‌رود، در حالی که حقوق آن‌ها تنها 700 و یا 800 هزار تومان بوده است. آیا این با عدالت اسلامی سازگار است؟ مسلماً این موضوع با عدالت اسلامی سازگار نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی راه مبین، مرضیه وحید دستجردی در همایش حامیان حجت الاسلام رئیسی در مسجد سلمان فارسی شهر اندیشه با اشاره به اهمیت موضوع و انتخابات و لزوم مشارکت تمام آحاد جامعه اظهار داشت:  کسانی که به برکت آرای شما مردم در انتخابات ریاست جهوری و شورای شهر و روستا پای به عرصه مدیریت کشور می‌گذارند، باید خدمتگذار واقعی مردم باشند.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع‌رسانی راه مبین, پایگاه اطلاع‌رسانی راه مبین, پایگاه اطلاع‌رسانی راه مبین,

وزیر سابق بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: خدمت به شما مردم بالاترین توفیق در دریای الهی و عالم است چراکه شما بهترین مردم هستید، من از زمان کودکی به یاد دارم پدر مرحومم ما را سفارش به خدمت‌رسانی به مردم می‌کرد چراکه عقیده داشت مردم کشور ما بهترین مردم عالم هستند.

,

دستجردی

, دستجردی , دستجردی ,

دستجردی افزود: جمهوری اسلامی ایران برپا شده تا به شما مردم خدمت کند. جمهوری اسلامی ایران برای آن برپا شد که فقر از میان برود و فاصله‌ای میان فقیر و غنی وجود نداشته باشد، جمهوری اسلامی برای آن پرپا شد که تبیعض در جامعه حاکم نباشد و عدالت به معنای واقعی کلمه در جامعه حکم فرما باشد.

,

وی افزود: امروز شاهد آن هستیم حقوق‌های صدها و 200 میلیونی به برخی افراد خاص پرداخت می‌شود و در مقابل می‌بینیم کارگر معدن دچار گاز گرفتگی شده و زیر آوار از دنیا می‌رود، در حالی که حقوق آن‌ها تنها 700 و یا 800 هزار تومان بوده است. آیا این با عدالت اسلامی سازگار است؟ مسلماً این موضوع با عدالت اسلامی سازگار نیست.

,

دستجردی

, دستجردی , دستجردی ,

دستجردی ادامه داد: مردم ما نمی پسندند وزیر دولت به فرمانداری که منتصب خودشان است بگوید: «بیشعور!  من برسم تهران اولین کاری که می کنم تو را عزل می کنم». مردم ما نمی پسندند وقتی خبرنگاری که قصد دارد از مطالبه مردم سوال کند میکروفون را از دست او می گیرند، مردم ما نمی پسندند فاصله طبقاتی بین فقیر و غنی وجود داشته باشد و ۴ درصد شما بر ۹۶ درصد مردم حاکم باشند،نباید مجددا اجازه وقوع چنین اتفاقی را داد.

,

وزیر سابق بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: آیا مردم می پسندند عده ای که روابطی نزدیک با دولتی ها دارند وام های کلان با صفر درصد سود گرفته اما وقتی یک جوان قصد دریافت وام کارآفرینی و یا ازدواج را داشته باشد به بهانه های واهی از پرداخت وام دریغ کرده و او را ساعت ها پشت در معطل می کنند، آیا این با عدالت اسلامی سازگار است؟

,

دستجردی گفت: ۲۹ اردیبهشت به کسی رای خواهیم داد که نماد ساده زیستی، مردم مداری و مردم سالاری است،  29 اردیبشهت با حضور در پای صندوق های رای نشان می دهیم ۹۶ درصدی ها حاکم بر مردم هستند نه ۴ درصدی های شکمباره، نه آن هایی که با ظلم و زور قصد گذاشتن اموال بیت المال در جیب خود را دارند.

,

دستجردی

, دستجردی , دستجردی ,

وی ادامه داد: مردم عزیز، اینکه امروز ملت ما می تواند با آزادی کامل رای دهد و سرنوشت کشور را خودش تعیین کند یک افتخار بسیار بزرگ است، چرا که امروز دیگر آمریکا، انگلیس و کشورهای استکباری برای ما تعیین تکلیف نمی کنند و ما خودمان رای داده و سرنوشت کشورمان را تعیین می کنیم.

,

وزیر سابق بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: این بار حکومت به دست مردم واقعی خواهد افتاد و مردم بر سرنوشتشتان مسلط می شوند، مردم تا کی باید شاهد بیکاری فرزندانشان باشند، خانواده ها با صرف هزینه های زیاد برای تحصیلشان امید آن دارند تا آنان دارای شغلی مناسب باشند، اما آیا اکنون شرایط به این صورت است؟ مردم از حکومت حق مسلم خودشان یعنی کار کردن را مطالبه می کنند.

,

دستجردی

, دستجردی , دستجردی ,

دستجردی ادامه دادوقتی مسکن مهر هم برای مردم عزیز ساخته می شود جلوی ادامه فعالیت آن را گرفته و از تحویل واحدهای آن به مردم دریغ می کنند، آیا باید تمامی امکانات در اختیار ۴ درصدی ها باشد؟ پس در این میان نقش مردم چیست، آیا فقط باید هنگام انتخابات برای مردم ارزش قائل شوید ؟

,

وزیر سابق بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در پایان گفت: ما نیاز به یک حکومت و دولت مدبر واقعی و تدبیر واقعی داریم، نه دولت تزویر، نیاز به دولتی داریم که به فرزندانمان اهمیت داده و شبانه روز برای  مردم تلاش و مجاهدت کند و جان خود را فدای این مردم کند.

,

دستجردی

, دستجردی , دستجردی ,

انتهای پیام/ م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه