اخبار داغ

دعوت هنرمندان از مردم برای حضور در انتخابات

دعوت هنرمندان از مردم برای حضور در انتخابات
هنرمندان در گفت‌وگوهایی، مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۹ اردیبهشت روز سرنوشت سازی برای  ملت ایران است، روزی که باید با حضور در پای صندوق‌های رأی رئیس جمهور آینده خود را انتخاب کنند و هنرمندان نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

ضیاءالدین دری (کارگردان) : همه ما باید پای صندوق برویم

,

به شخصه رأی می‌دهم و همه ما باید پای صندوق برویم. بالاخره یک انتخاباتی صورت گرفته و هرکدام از ما یک رأی داریم که باید در صندوق بیندازیم.

,

در واقع حضور مردم در انتخابات رابطه‌ای بین آن‌ها و حکومت را نشان می‌دهد و آن را جدی می‌گیرند و پای صندوق می‌روند و بر حسب شناختی که از اوضاع کشورشان دارند به افرادی که مدعی درست کردن اوضاع مملکت هستند، رأی می‌دهند.  

,

علیرضا قزوه (شاعر) : وظیفه ما شرکت در انتخابات است

,

وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم. آدم بالغ و عاقلی هستیم و درباره انتخابات نظر داریم. آدم‌هایی که متناسب با انتخاب ما هستند در بین کاندیداهای ریاست جمهوری وجود دارند.

,

یک وقت کسی متناسب با انتخاب ما در بین نامزدهای انتخابات وجود ندارد، فرد برای مشارکت خود در انتخابات مردد می‌شود اما در این انتخابات کسانی متناسب با انتخاب ما در بین نامزدهای ریاست جمهوری هست. در انتخابات موضع داریم و موضع ما ولایت، سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است به صحبت‌های ایشان گوش می‌کنیم و بر مبنای آن انتخاب می‌کنیم.

,

داریوش ارجمند (بازیگر) : حضور مردم پای صندوق رأی مهم است

,

صد در صد در انتخابات شرکت می‌کنم. حضور مردم مهم است که پای صندوق‌های رأی شرکت کنند و امسال سیل بیشتری در انتخابات شرکت خواهند کرد.

,

جعفر دهقان (بازیگر) : انتخابات کشور را بیمه می‌کند

,

من صد در صد در انتخابات شرکت خواهم کرد، همه باید در انتخابات شرکت کنند چون حضورشان پایه‌های نظام را محکم می‌کند و به همین منظور هر کسی که عاشق وطن و کشورش است؛ باید در انتخابات حضور به هم رساند.  

,

تاثیر انتخابات مشخص است و همه جوره کشور را بیمه خواهد کرد، چون همه منتظر هستند که ببینند، مردم چه خواهند؟

,

هرمز شجاعی مهر (مجری) : در انتخابات همدلی وجود دارد

,

مگر می‌شود در انتخابات شرکت نکرد، خانواده بزرگ ایران باید از حق خودش دفاع کرده و رأی بدهد.

,

من از مردم خواهش می‌کنم که نسبت به سرنوشت و آینده خود احساس مسئولیت داشته باشند و پای داشتن زندگی آزاد و راحت بایستند. بزرگترین اتفاقی که در انتخابات می‌افتد، همدلی مردم است که خیلی اتفاق بزرگ و زیبایی است.

,

 مسعود آب پرور (کارگردان) : مشارکت در انتخابات پایه‌های حکومت را مستحکم‌تر می‌کند

,

فکر می‌کنم هر شهروند مدنی در روزگار حاضر حتما در انتخاباتی که به سرنوشت اجتماعی و مدنی او بستگی دارد، باید حضور پیدا کند. به هر حال مشارکت مردم در سرنوشت خودشان می‌تواند پایه‌های حکومت و نظام را مستحکم‌تر کند. من هم شرکت خواهم کرد.

,

سعید پیردوست (بازیگر) : شرکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان افرادی است که می‌گویند چیزی نیستیم

,

انشاءالله شرکت خواهم کرد چون وظیفه ما شرکت در انتخابات است و بدون آن که کاری به جناح خاصی داشته باشیم باید ببینیم که کدام یک از کاندیداها بیشتر به فکر مردم و دلسوز هستند.

,

وظیفه من در قبال خانواده‌ام است که به شرکت در انتخابات دعوتشان کنم، اما از مردم هم دعوت می‌کنم که پای صندوق‌های رأی بروند.

,

با شرکت کردن و حضور در انتخابات به همگان نشان می‌دهیم که ما زنده و سلامت هستیم و آینده جامعه مان برایمان اهمیت دارد و این اتفاق مشت محکمی است به دهان کسانی که می‌گویند ما چیزی نیستیم.

,

جواد نوروزبیگی (تهیه‌کننده) : حضور مردم پای صندوق‌های رأی مهم و سرنوشت‌ساز است

,

من یک ایرانی‌ام و می‌خواهم سرنوشت خودم و جامعه را تعیین کنم، پس رأی می‌دهم و می‌گویم لطفا مردم مشارکت کنند. طبیعتا هر چقدر آرای بالاتر برود رأی به نظام و محکم شدن پایه‌های جمهوری اسلامی ایران است. حضور مردم پای صندوق‌های رأی مهم و سرنوشت ساز است.

,

شهرام زندی (خواننده) : حضور در انتخابات وظیفه شرعی است

,

من در انتخابات شرکت خواهم کرد. چون مملکتمان را دوست داریم. باید در انتخابات شرکت کنیم تا اختیار هم دست خودمان باشد.

,

بعد از مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری، مهم ترین مقام کشور است و به همین جهت رأی ما مهم می‌شود.  ضمن آن که رهبر هم به ما دستور شرکت کردن در انتخابات را داده است، از همین رو تکلیف شرعی نیز داریم و باید برای انتخاب رئیس جمهور اصلح در انتخابات شرکت کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه