اخبار داغ

فرماندار مهدیشهر:

بیش از 180 نفر در شهرستان مهدیشهر رای اولی هستند

بیش از 180 نفر در شهرستان مهدیشهر رای اولی هستند
فرماندار شهرستان مهدیشهر با تاکید بر حضور حداکثری مردم به ویژه رای اولی ها در پای صندوق های رای، گفت: بیش از 180 نفر در این شهرستان رای اولی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن ارگی در گفتگو با نیزوا، با اشاره به برگزاری همایش رای اولی های شهرستان مهدیشهر، اظهار کرد: از این تعداد رای اولی  حدود 90 نفر دختر و مابقی پسر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با بیان اینکه جوانان به عنوان آینده سازان جامعه نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور ایفا می کنند، افزود: این توفیق بزرگی است که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای آحاد شهروندان فراهم شده است که سرنوشت خود را خودشان تعیین کنند.  

,

فرماندار مهدیشهر خاطر نشان کرد: این نگاه بلند امام خمینی(ره) بود که نوع حکومتی که تعیین کردند این بود که حکومت مردم بر مردم شکل بگیرد.

,

ارگی خواستار دعوت جوانان از آحاد جامعه برای حضور پرشور در انتخابات شد و تصریح کرد: جوانان با حضور در عرصه فعالیت های انتخاباتی و با نگرش سیاسی و جناحی که دارند باعث می شود تنور انتخابات گرم تر شود

,

وی بیان کرد: جوانان به عنوان قشر نسل جدید که نگاه بازتری دارند کمک کنند اخلاق مداری در عرصه انتخابات پیش از پیش نقش پیدا کند و تخریب دیگر کاندیدا دنبال نشود

,

فرماندار مهدیشهر با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اذعان کرد: دشمن به دنبال این است که انتخابات در کشور ما شکل نگیرد و می خواهد اینگونه القا کند که مردم از نظام برگشتند.

,

ارگی اضافه کرد: مردم ایران این پیام را برای مجامع بین المللی خواهند داد که همچنان مصمم تر از گذشته و در جهت اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در پای صندوق های رای حاضر می شوند و بار دیگر با آرمان های امام راحل در جهت شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان می بندند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه