اخبار داغ

بارش باران و وزش باد شدید برخی در مناطق کشور

بارش باران و وزش باد شدید برخی در مناطق کشور
سازمان هواشناسی کشور برای برخی از مناطق و استانهای کشور افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در سه روز آینده پیش بینی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایرنا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی در سه روز آینده، بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در مناطقی از استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد و شمال سمنان شاهد افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

 
,

 

,
 
,
به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور این وضعیت امروز در شهرهای شمالی استان آذربایجانشرقی و غربی دور از انتظار نیست، ضمن اینکه امروز( پنجشنبه) استانهای ساحلی دریای خزر نیز بارش پراکنده خواهد داشت.
,

 

 
,

 

,
 
,
از بعد از ظهر روز جمعه (فردا) با گذر موج تراز میانی در مناطقی از شمال غرب وغرب کشور افزایش ابر، رگبارپراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است و این موج روز شنبه اینده در شمال غرب، غرب و بتدریج دامنه های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی سبب ابرناکی، رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود.
,

 

 
,

 

,
 
,
از بعداز ظهر روز جمعه تا اواسط وقت روز شنبه در استانهای ساحلی دریای خزر دمای هوا 2 تا 6 درجه افزایش می یابد که در برخی از نقاط سواحل غربی خزر واردبیل با وزش باد جنوبی شدید همراه خواهد بود.
,

 

 
,

 

,
 
,
سازمان هواشناسی پیش بینی کرده امروز و روز جمعه سواحل مرکزی خلیج فارس و در روز شنبه سواحل شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواجی خواهد شد و در همین مدت سواحل شرقی دریای عمان نیز مواج پیش بینی شده و روز شنبه در شهرهای مرزی غرب و جنوب غرب کشور پدیده گرد و غبار دور از انتظار نخواهد بود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه