اخبار داغ

موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در درجزین آغاز به کار کرد

موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در درجزین آغاز به کار کرد
سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه های شهر درجزین با امر خدمت رسانی به محرومین در دفتر امام جمعه درجزین رسما کار خود را آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیزوا، حجت الاسلام رحیمی زاده امام جمعه درجزین در مراسم آغاز به کار این موسسه خیریه گفت: با توجه به مسائل اقتصادی و فرمایش مقام معظم رهبری در مبحث اقتصاد مقاومتی و عدم حضور نهاد کمیته امداد در شهر درجزین، این موسسه در این شهر نیاز ضوروری بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با بیان اینکه شاهد پراکندگی مراکز نیکوکاری و کمبود خدمات ارائه شده در درجزین هستیم، افزود: نیاز جامعه به وجود ارگانی است که بتواند مشکلات مردم نیازمند جامعه را برطرف کند.

,

همتیان عضو شورای شهر درجزین هم داشتن یک نهاد خدمت رسان قوی را بهتر از مراکزی با خدمات ضعیف و بدون برنامه مشخص دانست و اظهار کرد: ایجاد بستر و فضای اطلاع رسانی به افراد نیکوکار در کمک رسانی با کسر امور مالیاتی در دستگاه اداری می تواند به این فضا کمک کند.

,

سمیه مطهری نژاد مسئول موسسه آبشار عاطفه ها بیان کرد: در این مؤسسه کمک به سادات، مهاجرین، در راه ماندگان و خانواده ها و زنان بد سرپرست جامعه در دستور کار است که البته افراد شناسایی شده دارای پرونده مشخص و محرمانه خواهند بود.

,

وی فعالیت در حوزه بهداشتی و درمانی را از دیگر اهداف این موسسه عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون سه پزشک حادق در این زمینه اعلام همکاری کرده اند.

,

مسئول موسسه آبشار عاطفه های لزوم توجه مسئولین و افراد خیر در این مؤسسه و در اختیار قرار دادن امکانات لازم و کافی در جهت امر خدمت به قشر آسیب دیده و مستضعف جامعه از ضروریات جامعه اسلامی دانست.

,

مطهری نژاد تصریح کرد: وجود اساس نامه در این سازمان مردم نهاد میتواند بستر خوبی برای اعتماد سازی در بین مردم ایجاد کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه