اخبار داغ

مجری و تهیه کننده برنامه تلویزیونی"ثریا"؛

اوج مردم سالاری و دموکراسی در کشور ایران است/شهدای دست بسته در روزهای آینده حامل پیام هستند

اوج مردم سالاری و دموکراسی در کشور ایران است/شهدای دست بسته در روزهای آینده حامل پیام هستند
تهیه کننده برنامه تلویزیونی"ثریا" گفت: مسئولان بدانند حمایت از رسانه های منتقد ،تضمین کننده سلامت و موفقیت دولت آنها خواهد بود و هر دولتی که با منتقدانش بد برخورد کرده ، دچار لغزش و خطاهای بزرگ و جبران ناپذیر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن مقصودی مجری و تهیه کننده برنامه تلویزیونی"ثریا" در گفتگو با زنان قم،در خصوص انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: به لطف انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر اوج دموکراسی و مردم سالاری در ایران دیده می شود و کشورهایی که در منطقه ما تحت حمایت آمریکا و غرب قرار دارند حتی از ابتدایی ترین حقوق شهروندی برخوردار نیستند چه برسد به این که انتخابات و مجلس آزاد داشته باشند و رئیس جمهور انتخاب کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان قم,

وی با بیان اینکه این آزادی و مردم سالاری ثمره خون شهدا و انقلاب اسلامی است، افزود: مردم با وجود آزادی که در کشور دارند می توانند با سلیقه های متفاوت در انتخابات شرکت کنند.

,

تهیه کننده برنامه تلویزیونی "ثریا" تصریح کرد: در این انتخابات مردم به واسطه تبلیغاتی که نامزدها داشته اند با نگاه های متفاوتی در انتخابات مواجه هستند و می توانند آزادانه مسیر استقلال، عزت و پیشرفت کشور را از نگاه و سلیقه خودشان با انتخاب خود رقم بزنند که این اوج دستاورد انقلاب اسلامی و شهدایی است که در این 38 سال داده است بنابراین این آزادی انتخاب را مدیون انقلاب اسلامی هستیم.

,

وی افزود: شرکت مردم در انتخابات هیچ نیازی به توصیه امثال بنده ندارد و بالعکس ما باید از مردم درس بگیریم و بدون شک مردم انتخابی خواهند داشت که به نفع کشور، منافع ملی و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.

,

 مقصودی گفت: به دنبال آن نیز عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی، تحقق استقلال و عزت کشور در درجه اهمیت قرار می گیرد و امیدواریم دولت آینده به گونه ای باشد که کشور ما در مقابل بیگانگان عزت داشته باشد و هیچ گاه پیشرفت های علمی کشور نظیر هسته ای و فناوری فضایی متوقف نشود و توجه به نخبگان علمی بیشتر گردد.

,

وی اضافه کرد: امیدوارم دولت آینده با هر سلیقه ای که دارد مشکلات اقتصادی کشور و رکود حاکم بر تولید کشور را با نگاه به توانمندی های بومی جوانان کشور به رونق تبدیل کند و انشاءالله توجه به محرومین که ولی نعمت انقلاب هستند در عمل هم در اولویت دولت آینده باشد.

,

وی تأکید کرد: حضور گسترده مردم قطعا مهمترین پشتوانه برای دولت منتخب جهت اصلاح مشکلات کشور خواهد بود و مسئولان منتخب از هر طیفی که باشند شعارهای خود را فراموش نکنند و به وعده های خود پایبند بمانند.

,

مجری برنامه تلویزیونی "ثریا" بیان داشت: مردم در حماسه عظیم روز جمعه، هر انتخابی را که داشته باشند برای کشور خیر است زیرا در انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه مهم تر از گزینه های انتخابات است و تأکید مقام معظم رهبری بر حضور گسترده و حداکثری مردم ، نشان می دهد که حضور مردم همیشه برای انقلاب خیر بوده و هر انتخابی که داشته باشند قطعأ برکت نیز در آن وجود دارد و بدون شک این مردم بهترین گزینه را انتخاب می کنند.

,

وی با یادآوری شهدای غواصی که با دستان بسته در مرداد94 به کشور آمدند، گفت: شهدایی که در روزهای آینده وارد کشور می شوند پیام های زیادی برای مردم دارند زیرا این شهدا با دست های بسته کارهای بزرگی را انجام دادند و ما نیز امیدواریم با دست های باز خود و انتخابی که خواهیم داشت حماسه بزرگی را رقم بزنیم تا شرمنده شهدا و مقاومت آنان در برابر بیگانگان و همچنین خون هایی که شهدا برای استقلال و عزت این کشور دادند، نباشیم.

,

مقصودی با ابراز امیدواری از حماسه حضور مردم و بصیرت آنان در انتخابات، افزود: بدون شک مردم در مسیر انقلاب هر انتخابی که داشته باشند باعث برکت خواهد شد و همه نیز باید به آن احترام بگذارند.

,

وی ابراز داشت: امیدواریم هر جریانی که انتخاب می شود به آرمان های انقلاب و مردم پایبند باشد و به آزادی بیان نیز اعتقاد واقعی داشته باشد تا در آینده شاهد آزادی فضای نقد باشیم و رسانه ها به واسطه نقد کردن تعطیل نشوند بلکه یک فضای تعاملی و سعه صدر از سوی مسئولان ایجاد شود و صحبت از آزادی تنها در سطح حرف و شعار باقی نماند.

,

تهیه کننده برنامه تلویزیونی "ثریا" در پایان گفت: مسئولان بدانند حمایت از رسانه های منتقد تضمین کننده سلامت و موفقیت دولت آنها خواهد بود و هر دولتی که با منتقدانش بد برخورد کرده ، دچار لغزش و خطاهای بزرگ و جبران ناپذیر شده و هر فردی که انتخاب شود رییس جمهور همه مردم ایران خواهد بود و امیدواریم با وحدت و همدلی بعد از انتخابات مشکلات اقتصادی مردم کمتر شود.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه