اخبار داغ

استقبال مهدیشهری ها از نمایشگاه فضای مجازی ارزش های انقلاب اسلامی

استقبال مهدیشهری ها از نمایشگاه فضای مجازی ارزش های انقلاب اسلامی
برپایی نمایشگاه فضای مجازی ارزش های انقلاب اسلامی در مهدیشهر مورد استقبال خوب مردم و مسئولین این شهرستان قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیزوا، برای نخستین بار در شهرستان مهدیشهر نمایشگاه غرفه  فضای مجازی ارزشهای انقلاب اسلامی با محوریت ترویج ، گسترش و دفاع از اهداف، فرهنگ و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برپا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

 این نمایشگاه در بخشهایی شامل سواد رسانه و فضای مجازی، معرفی محصولات جبهه فضای مجازی شهرستان، استان و کشوراعم از بازی های ایرانی اسلامی، اپلیکیشن های ایرانی، مجموعه سخنرانی های ناب پیرامون مسائل خانواده و تهدید ها و فرصت های فضای مجازی بود.

,

بخش ویژه این نمایشگاه، زیارت مجازی بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) با استفاده از عینک های واقعیت مجازی و همچنین معرفی محصولات جشنواره عمار بود که با استقبال حداکثری مسئولین و مردم روبرو شد.

,

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان و عضو شورای راهبردی جبهه فرهنگی انقلاب پس از بازدید از این نمایشگاه، با تقدیر از برپا کنندگان این برنامه، خواهان فعالیت گسترده تر در حوزه فعالیت فضای مجازی و سواد رسانه ای شد.

,

اولین غرفه فضای مجازی در شهرستان مهدیشهر، به همت گروه فضای مجازی و تولید رسانه دارالقرآن مهدیشهر و با همکاری سازمان سراج استان سمنانهمزمان با نیمه شعبان در حسینیه المهدی برپا شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه