اخبار داغ

دعوت آیت الله موسوی اصفهانی از مردم برای حضور در انتخابات

دعوت آیت الله موسوی اصفهانی از مردم برای حضور در انتخابات
امام جمعه موقت همدان و نماینده مردم این شهر در مجلس خبرگان در گفت و گو با خبرنگار نافع اظهار داشت: لازم است همه مردم ما افرادی که واجدالشرایط هستند دعوت امام راحل و مقام معظم رهبری را لبیک گفته و در انتخابات شرکت بکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع؛ آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اظهار داشت: یکی از وظایفی که همه ما داریم حضور حداکثری و حضور صد در صدی افراد واجدالشرایط در بحث انتخابات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: لذا لازم است همه مردم ما دعوت امام راحل و مقام معظم رهبری را لبیک گفته و انشاء الله شرکت بکنند.

,

موسوی اصفهانی ادامه داد: مردم رأی خود را هم برای انتخابات ریاست جمهوری و هم برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر به کاندیدای اصلح در صندوق بیاندازند.

,

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هم در ساعت 8 رأی خود را به صندوق انداختند بیان داشت: رهبر انقلاب نیز اولین نفر رأس ساعت 8 در انتخابات شرکت کردند و فرمودند که در کار خیر هر چه زودتر باید انجام وظیفه کرد.

,

این عالم برجسته ابراز داشت: ان شاءالله بتوانیم این دوره نیزانتخابات خوبی را در ریاست جمهوری و در شوراهای اسلامی شهر برگزار کنیم که باعث دلشادی آقا امام زمان عجل الله تعالی و دلشادی مقام معظم رهبری شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه