اخبار داغ

استاندارسمنان:

برنده واقعی انتخابات مردم هستند/ملت ایران پای ارزش های خود ایستاده اند

برنده واقعی انتخابات مردم هستند/ملت ایران پای ارزش های خود ایستاده اند
استاندار سمنان با بیان اینکه روز انتخابات برای ملت ایران روز جشن است گفت: امروز ملت ایران با حضور در پای صندوق های رای اثبات خواهند کرد که پای ارزش ها ایستاده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محمدرضا خباز استاندار سمنان با حضور در حوزه اخذ رای مستقر در مسجد المهدی سمنان، ضمن اطلاع از فرایند رای گیری، رای خود را به صندوق انداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

جمعی از معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی، فرماندار سمنان و جمعی از مسئولان شهرستانی، استاندار سمنان را همراهی کردند.

,

استاندار سمنان با حضور در مسجدالمهدی سمنان در انتخابات شرکت کرده و مردم ولایت‌مدار این استان را به شرکت در انتخابات دعوت کرد.

,

خباز در حاشیه انداختن رای خود به صندوق مستقر در مسجد المهدی سمنان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امروز ملت ایران اثبات خواهند کرد که پای ارزش ها ایستاده اند، گفت: همانطور که جان خود را برای ارزش ها دادند جان و وقتشان را نیز برای حفظ این ارزش ها می دهند

,

استاندار سمنان همچنین تصریح کرد: ملت ایران حماسه دیگر خواهند آفرید که از دیگر حماسه ها مهمتر است

,

خباز با بیان اینکه روز انتخابات برای ملت ایران روز جشن است، گفت: انتخابات، جشن پایداری، پیروزی، و یاس و نا امیدی دشمنان است.

,

وی با بیان اینکه برنده واقعی در این انتخابات مردم هستند، افزود: یکی از کاندیداها باید با انتخاب مردم به روی کار بیایند چراکه پیروز واقعی ملت خواهند بود.

,

استاندار سمنان با بیان اینکه انتخابات شکست ندارد، اظهار کرد: هرچه میزان آرا بالاتر باشد دوستی تمامی دوستداران انقلاب اقزایش پیدا می کند و دشمن دندان طمع برای برگشتن به این کشور را برای همیشه خواهند کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه