اخبار داغ

شکوه حضور مردم گچساران در انتخابات/ صفوف خلق حماسه شکل گرفت

شکوه حضور مردم گچساران در انتخابات/ صفوف خلق حماسه شکل گرفت
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی از صبح جمعه همزمان با سراسر کشور در گچساران آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شهروندان دیار بام نفت ایران امروز و از دقایق ابتدایی صبح بار دیگر با حضور پرشور خود پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات رقم زدن حماسه‌ای ماندگار را نوید بخش هستند.در گچساران و در شهرامامزاده بی بی حکیمه(س) چهارمین حرم اهل بیت علیه السلام انگشت مردم با علم و یقین از دقایق اولیه روز، رنگ انتخاب گرفته زیرا مردم اندیشمند این دیار بدون اندیشه انتخاب نخواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب,

, ,

شور و هیجان عجیبی بین زن و مرد و پیرو جوان موج می‌زند، امروز ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۹۶ بازهم در تاریخ این مرزوبوم ماندنی خواهد شد،اگر چه این روزها به دلیل آب و هوای گرم مردم گچساران معمولا خانه نشین هستند اما گرمای انتخابات مردم را به پای صندوق های رأی آورده و شور و شوقی دیگر به این شهر داده است.

,

, ,

این درحالی است که کاندیداهای انتخابات در یک رقابت نفس‌گیر تمام سعی خود را برای معرفی انجام داده اند و حال امروز نوبت مردم همیشه درصحنه ایران و ازجمله مردمان سرزمین نفتخیز گچساران است که نتیجه این‌همه تلاش را به منصه ظهور درآورند چراکه این مردم بارها و بارها نشان داده‌اند که تا جان در بدن دارند از نظام و مملکت خود دفاع خواهند کرد.

,

, ,

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران نیزدراین خصوص گفت: 2 هزار و 400 نیروی انسانی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ساماندهی شده‌اند.

,

وی تعداد شعبه‌های اخذ رأی این شهرستان را 134 مورد ذکر کرد و افزود: 64 شعبه از این تعداد در نقاط شهری بوده و 70 شعبه نیز در مناطق روستایی آرای مردم را جمع آوری می‌کنند. 

,

, ,

رحیمی بیان کرد: 14 شعبه از شعبه‌های اخذ رأی در نظر گرفته شده به‌صورت سیار فعالیت خواهند کرد که بیشتر در حوزه‌های روستایی و عشایری و مناطق سخت گذر به‌منظور رفاه حال مردم و دسترسی تعداد بیشتری از مردم برای شرکت در 2 انتخابات پیش رو مهیا شده‌اند. 

,

وی اظهار کرد: هم‌اکنون 120 روستا و آبادی دارای کد شناسه در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد 56 روستا دارای جمعیت بالای 20 خانوار است. 

,

رحیمی بابیان اینکه روستاهای بالای 20 خانوار می‌توانند دارای شورا باشند افزود: 54 روستا دارای شورای سه نفره و 2 روستا دارای شورای پنج نفره است.

, .,

گفتنی است 91 هزار و 928 نفر در گچساران واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد هشت هزار و 375 نفر رأی اولی هستند. 74 هزار و 476 نفر در شهر گچساران و 17 هزار و 452 نفر در روستاهای این شهرستان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند. 443 نفر برای رقابت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در گچساران با هم رقابت می‌کنند. 
انتهای پیام/م

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه