اخبار داغ

استان مرکزی همچون سراسر کشور رنگ حماسه به خود گرفت

استان مرکزی همچون سراسر کشور رنگ حماسه به خود گرفت
امروز در 29‌امین روز از اردیبهشت‌ماه ملت همیشه سرافراز ایران آمده‌اند تا به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کند و پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل دیار آفتاب؛ امروز ملت ایران در آزمون بزرگ دیگری شرکت کرده‌اند، آزمونی که پیر و جوان، زن و مرد، لر و کرد و بلوچ و ترک، شیعه و سنی همه آمده‌اند تا بگویند امروز در میدانی مهم که حضور حداکثری مردم در آن، می‌تواند حماسه‌ای پربرکت را رقم بزند، شرکت می‌کنند تا مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکوبند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

امروز همه آمده‌اند تا با حضورشان در این آزمون بزرگ، پیشرفت کشور را شتاب بخشیده و دشمنان را مأیوس کنند. یک میلیون و ۵۳ هزار و ۹۵۶ نفر از مردم ولایتمدار استان مرکزی که واجد شرایط رای دادن هستند، امروز با حضور خود در یک‌هزار و 70 شعبه اخذ رأی می‌خواهند در سرنوشت کشور سهیم باشند.

,

ملت ایران اسلامی امروز آمده‌اند تا بار دیگر در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر را خلق کنند و صلابت، شکوه، اقتدار، ولایت‌مداری، بلوغ سیاسی، دشمن‌شناسی و ایستادگی خود را به رخ جهانیان کشند. و با انتخابی اصلح سرنوشت خود را به بهترین شکل رقم بزنند.

,

امروز همه آمده‌اند تا به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کنند و پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشند.

,

 

,

بیش از 23 هزار رأی اولی در استان مرکزی پای صندوق می‌روند

, بیش از 23 هزار رأی اولی در استان مرکزی پای صندوق می‌روند, بیش از 23 هزار رأی اولی در استان مرکزی پای صندوق می‌روند,

شکرالله حسن‌بیگی، رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز گفت: بر اساس سرشماری سال ۹۵ کل جمعیت استان یک میلیون و ۴۲۹ هزار و ۴۷۵ نفر بوده است که از این تعداد یک میلیون و ۵۳ هزار و ۹۵۶۶ نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

, اراک امروز,

حسن بیگی اظهار کرد: از این تعداد در شهرستان اراک ۴۵۸ هزار و ۸۴۲ نفر، آشتیان ۱۳۳۰۰، تفرش ۲۰۶۳۱ ، خمین ۸۲۹۵۱، خنداب ۴۳۸۴۸، دلیجان ۳۳۶۶۷، زرندیه ۴۱۵۶۴، ساوه ۱۷۷۸۵۰، شازند ۹۰۲۷۷، فراهان ۲۲۰۶۵، کمیجان ۲۹۶۹۵، محلات ۳۹۲۶۵ نفر واجدین شرایط رای دادن هستند.

,

وی ادامه داد: همچنین در استان ۱۰۷۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و و ۱۴۲۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان در نظر گرفته شده است.

,

حسن بیگی اضافه کرد: از مجموع ۱۰۷۰ شعبه اخذ رای پیش بینی شده برای انتخابات ریاست جمهوری ۵۵۲ شعبه اخذ رای شهری و ۵۱۸ شعبه روستایی است که ۷۰۷ شعبه آن ثابت و ۳۶۳ شعبه سیار است.

,

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: از مجموع ۱۴۲۰ شعبه اخذ رای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستاهای استان مرکزی نیز ۵۵۱ شعبه شهری و ۸۶۹ شعبه اخذ رای روستایی است و از این تعداد ۱۳۹۹ شعبه اخذ رای ثابت و ۲۱ شعبه اخذ رای سیار هستند.

,

وی با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای ساوه و خمین به صورت الکترونیکی برگزار می شود، افزود: در شهر ساوه با ۶۹ شعبه و در خمین با ۴۹ شعبه انتخابات شورا برگزار خواهد شد.

,

حسن بیگی خاطرنشان کرد: برای رای دادن و حضور در پای صندوق‌های رای طبق قانون اصل شناسنامه و کارت ملی لازم است. البته افرادی که کارت ملی دارند حتما آن‌ را به همراه داشته باشند که کار اخذ رای را تسهیل خواهد داد ولی افرادی که کارت ملی ندارند حتما باید شماره ملی خود را به همراه داشته باشند.

,

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به آمار رای اولی‌ها در استان گفت: آمار رای اولی‌های استان مرکزی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و  روستا 23 هزار و 69 نفر است. 

,
جشن پیروزی مردم با حضور همه اقشار مردم
, جشن پیروزی مردم با حضور همه اقشار مردم, جشن پیروزی مردم با حضور همه اقشار مردم,

ماراتن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در استان مرکزی+تصاویر

, ماراتن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در استان مرکزی+تصاویر,

ساعت ۸ صبح امروز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان مرکزی آغاز شد.

,

از دقایقی پیش از آغاز رای گیری مردم در مکانهای اخذ رای حاضر شدند تا بار دیگر حماسه ای با شکوه خلق کنند و پیروزی خود را در این انتخابات جشن بگیرند.

,

 

,

IMG_1148

, IMG_1148, IMG_1148,

IMG_1159

, IMG_1159, IMG_1159,

IMG_1170

, IMG_1170, IMG_1170,

IMG_1181

, IMG_1181, IMG_1181,

IMG_1201

, IMG_1201, IMG_1201,

IMG_1226

, IMG_1226, IMG_1226,
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ساعات اولیه روز جمعه با حضور در شعبه 212سیار شهری اراک رای خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، به صندوق انداخت.
,

 

,

دری نجف آبادی

, دری نجف آبادی,

 

,

منتخب ملت امانت‌دار رای مردم در مجامع بین‌المللی باشد

, منتخب ملت امانت‌دار رای مردم در مجامع بین‌المللی باشد, منتخب ملت امانت‌دار رای مردم در مجامع بین‌المللی باشد,

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دقایقی پیش با حضور در شعبه 212 اخذ رای سیار شهری اراک در جمع خبرنگاران با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری درباره انتخابات اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که این ملت بزرگ، پیروز و سربلند ایران اسلامی پیروز انتخابات هستند و ملت ما در طول 40 سال گذشته خوب درخشیده و همواره در همه صحنه های تاریخی خواهد درخشید که خداوند را برای این آگاهی، بیداری و حضور سپاس‌گذارم.

,

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: مردم ما امروز با انگشت های رنگی و عزت آفرین خود بار دیگر وفاداری خودشان را به امام، به رهبری و به شهدا اعلام می‌کنند و نشان می دهند ما زنده‌ایم و ما هستیم و به سرنوشتمان علاقه‌مندیم.

,

امام جمعه اراک ادامه داد: رای مردم امانت است و هرکس که برنده این امانت شد باید در برابر 80 میلیون نفر ملت بزرگ ما و ده‌ها میلیون مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان احساس مسئولیت کند و تمام همتش را برای پیشرفت، عظمت و تحقق آرمان‌ها بکار بگیرد.

,

وی با بیان اینکه امیدواریم از فردای امروز جو محبت، برادری، صفا و صمیمیت مانند گذشته حاکم باشد، گفت: پس از رای گیری با وحدت و یکپارچگی برای تحقق آرمان‌های ملی و شهرستانی و شوراها همه تلاش کنیم و باردیگر برای چهار سال آینده و برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی مجاهدت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه