اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب عجب شیر خبرداد:

قتل فجیع پدر به دست پسر در عجب شیر

قتل فجیع پدر به دست پسر در عجب شیر
دادستان انقلاب و عمومی شهرستان عجب شیر از دستگیری فردی که در پی اختلاف با پدرش وی را به قتل رسانده بود خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن نوقربانی در گفتگو با فرهنگ عجب شیر گفت: ساعت اولیه روز پنجشنبه در پی گزارش مفقودی پدرخانواده ای بر عدم حضور در ۲۴ ساعت گذشته بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان عجب شیر برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام و با دستور مقام قضایی وارد محل حادثه شدند.
دادستان عجب شیر افزود: در محل حادثه با جسد مرد۵۳ ساله که با ضربات متعدد چاقو(۲۷ضربه)به قتل رسیده بود،سریعا بازپرس ویژه قتل و پزشکی قانونی و کارآگاهان ویژه قتل در محل حضور پیدا کرده و پس از بررسی و معاینه جسد جهت کالبد شکافی به پزشکی قانونی استان اعزام گردید.
وی افزود: بعد از بازجویی از خانواده مقتول، که در اول اظهاراتشان همراه با ضد و نقیض بود دختر خانواده طی اظهاراتی بیان داشت برادرش به خاطر مشکل مالی پدرشان را به قتل رسانده است.
وی گفت: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و اخذ پرینت ورودی و خروجی تلفن همراه قاتل طی یک عملیات ضربتی ،قاتل را که پسر ۱۶ ساله ی بود را دستگیر کردند که وی به جرم خود اقرار نمودند،تحقیقات در این مورد ادامه دارد .
نوقربانی افزود: این قتل به خاطر اختلافات خانوادگی بوده و هیچگونه انگیزه انتخاباتی در آن دخیل نمی باشد و از مردم خواست تا از دامن زدن به چنین شایعات بی اساسی خودداری نمایند.
دادستان انقلاب و عمومی عجب شیر از ماموران نیروی انتظامی،پزشک قانونی و اورژانس شهرستان کمال تشکر و قدردانی نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ عجب شیر, فرهنگ عجب شیر,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه