اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی تداوم پیدا کرده است

جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی تداوم پیدا کرده است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی تداوم پیدا کرده است، گفت: نقش تایین کننده مردم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،آیت الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر پایه مردم ساللاری دینی دوام پیدا کرده است، اظهارکرد:نقش تایین کننده مردم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با اشاره به اینکه انتخابات یکی از پایه های و اساس مردم سالاری دینی است، تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه با حضور خود در پای صندوق های رای از انقلاب دو نظام حمایت کرده اند.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه بعد از 38 سال تقریبا هر سال مردم با حضور خود در صحنه ها پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده اند،افزود: مردم همیشه در صحنه با حضور پررنگ خود در پای صندوق های رای وحدت و اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داده اند.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه قرآن کریم می فرماید در کار خیر سبقت بگیرید و این عاملی بود که هرچه زود تر در پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم، عنوان کرد:استقبال بسیار خوب مردم در پای صندوق های رای مثل همیشه دوستان را دلخوش و دشمنان را مایوس می کند.

,

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه زنجان در سالهای گذشته نشان داده است مشارکتشان در مسائل اجتماعی قویترو پررنگ تر است ، خاطرنشان کرد: مردم وظیفه خود را انجام می دهند انشاالله هرچیزی که خیر و مصلحت است رخ دهد.

,

وی با اشاره به اینکه ما از مردم یاد می گیریم ،مردم همیشه حاضر در صحنه هستند و ماهم در خدمت آنها، گفت:در کار خیر مقداری عجله کنیم با سبقت مثل نماز اول وقت ثواب بیشتری دارد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه