اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان:

مشارکت مردم گلستان در انتخابات بالای 80 درصد خواهد بود

مشارکت مردم گلستان در انتخابات بالای 80 درصد خواهد بود
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با بیان این مطلب که میزان مشارکت مردم گلستان، قطعا بالای 80 درصد خواهد بود گفت: از سوی وزارت کشور بالغ بر یک میلیون و دویست و نود هزار تعرفه از سوی وزارت کشور، تحویل استان گلستان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "علی اصغر طهماسبی" رئیس ستاد انتخابات استان گلستان در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت برگزاری انتخابات در استان گفت: با توجه به میزان مشارکت بالای مردم استان گلستان، از سوی وزارت کشور، بالغ بر یک میلیون و دویست و نود هزار تعرفه از سوی وزارت کشور، تحویل استان گلستان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: یک میلیون و دویست و نود هزار نفر از مردم گلستان واجد شرایط رای دادن هستند که در تمامی فرمانداری های استان، 20 الی 30 درصد تعرفه ها به فرمانداری های استان بیشتر تحویل داده شد.

,

"طهماسبی" در پاسخ به این سوال که میزان مشارکت مردم استان در انتخابات را چطور ارزیابی می کنید، اظهارکرد: بحمدالله میزان مشارکت مردم در ابتدای صبح رای گیری، حاکی از آن است که میزان مشارکت مردم در انتخابات بیش از 80 درصد خواهد بود.

,

وی افزود: خوشبختانه تا اکنون، هیچ گونه مشکلی در باب مراحل رای گیری و انتخابات در استان گزارش نشده است و این نشان از امنیت بالای برگزاری انتخابات در کشور و استان است.

,

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان در پاسخ به سوالی مبنی بر ایجاد مشکل در برخی از شعبه های اخذ رای در شهر گرگان گفت: در 2 الی 3 شعبه گرگان به علت تغییر کد شعبه مشکلاتی به وجود آمده بود که از سوی وزارت کشور این مشکل خیلی زود برطرف گردید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه