اخبار داغ

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد :

انتشار اخبار جرائم انتخاباتی قبل از اعلام دادستان جرم است

انتشار اخبار جرائم انتخاباتی قبل از اعلام دادستان جرم است
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: به استناد ماده 91 قانون آیین دادرسی کیفری، تحقیقات مقدماتی جرائم محرمانه است و انتشار هر گونه اخباری تحت عنوان جرائم انتخاباتی بدون هماهنگی با دادستان و اطمینان از صحت و سقم آن جرم تلقی می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، مهرداد کرمی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به استناد ماده 91 قانون آیین دادرسی کیفری، تحقیقات مقدماتی جرائم محرمانه است و انتشار هر گونه اخباری تحت عنوان جرائم انتخاباتی بدون هماهنگی با دادستان و اطمینان از صحت و سقم آن جرم تلقی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی بیان کرد:حفظ امنیت مردم و رعایت مقررات نظام اسلامی یک اصل اساسی در فرآیند انتخابات است و از این رو هر کسی در هر جایگاه حقیقی و حقوقی مبادرت به اقدامی نماید که اعتماد و امنیت مردم مخدوش و سلامت انتخابات را زیر سئوال ببرد بدون هیچ اغماضی مورد رسیدگی و اشد مجازات قرار خواهد گرفت.

,

کرمی تصریح کرد؛ رسانه های مختلف در فضای مجازی و مکتوب و نیز شبکه های اجتماعی  باید مراقب رفتار خود باشند و هر شایعه ای را در رسانه خود منتشر نکنند که مورد پیگرد قرار می گیرند.

,

وی خاطر نشان کرد؛ مدعی العموم بر اساس ساز و کارهای قانونی انتخابات هر موضوعی را رصد کرده و  عبور هر شخص حقیقی و حقوقی از قوانین را بدون توجه به عناوین اصولگرایی و اصلاح طلبی و اعتدال به منزله تخدیش امنیت دانسته و از باب مصالح مردم و نظام برخورد می کند. 

,
دادستان مرکز استان به مردم اطمینان داد که حامی آنان بوده و هر گونه تخلف از جانب مجریان را نیز با قاطعیت و صلابت رسیدگی و برخورد می کند.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه