اخبار داغ

حضور مسئولان استان زنجان در پای صندوقهای رای

حضور مسئولان استان زنجان در پای صندوقهای رای
مسئولان استان زنجان همزمان با آغاز حماسه ۲۹ اردیبهشت برای تعیین سرنوشت کشور در پای صندوقهای اخذ رای حضور یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا;  «دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری» در استان زنجان‌ امروز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه همزمان با سایر استان‌های کشور در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

*امام جمعه زنجان رای خود را به صندوق انداخت

,

رأی‌گیری برای دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر از ساعت 8 صبح آغاز شده و تا ساعت 18 ادامه دارد.

,

آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان لحظاتی پیش با حضور در شعبه  ۷۲ قائم  رأی خود را به صندوق انداخت.

,

در استان زنجان 926 شعبه ثابت و سیار برای دریافت آرای مردمی در این دو انتخابات مهم تعبیه شده است.

,

افرادی که تا 29 اردیبهشت ماه به سن قانونی رأی رسیدند می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند و بر اساس آمارها 17 هزار و 500 نفر رأی اولی هستند.

,

مردم پایتخت شور و شعور حسینی امروز با حضور در پای صندوق‌های رأی از نخستین دقایق آغاز رأی‌گیری به دنبال ثبت افتخاری دیگر در شناسنامه تاریخ هستند.

,

حضور استاندار زنجان در پای صندوق اخذ رای

,

اسدالله درویش‌امیری، استاندار زنجان لحظاتی پیش با حضور در شعبه  ۷۲ قائم  رأی خود را به صندوق انداخت.

,

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده است.

,

بیش از 700 هزار نفر در استان زنجان واجد شرایط رأی دادن هستند و 926 شعبه نسبت به اخذ آرای مردمی اقدام می‌کنند.

,

حضور مردم در پای صندوقهای رای پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام است

,

امیر سرتیپ علی مظهری امروز با حضور در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور مردم  در پای صندوقهای رای پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: هر رای ما تیری بر چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.

,

وی افزود: مردم شهید پرور ایران با حضور پرشکوه خودشان در پای صندوقهای رای پاسخ دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواهند داد.

,

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان با بیان اینکه حضور مردم در استان زنجان چشم‌گیر است، خاطرنشان کرد: در پادگان زنجان شرایط طوری بود که ما درخواست یک صندوق سیار دیگر دادیم.

,

وی ابراز کرد: رای‌گیری از ساعت نخست در پادگان زنجان آغاز شده و به دلیل حضور پرشور کارکنان، خانواده‌های آنها و سربازان ما درخواست یک صندوق از ستاد انتخابات کرده‌ایم.

,

ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رای پیام پشتیبانی از نظام را به جهانیان مخابره می‌کنند

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان با اشاره به حضور ملت ایران در صندوق‌های رای گفت: ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رای پیام پشتیبانی از نظام را به جهانیان مخابره می‌کنند.

,

سردار کرمی امروز در محل شعبه اخذ رای در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حضور مردم در صحنه انتخابات اظهار کرد: همانگونه که مردم شهید پرور و ولایی و انقلابی ایران به ندای امام راحل لبیک گفتند و رژیم طاغوت را ریشه کن کردند و در هشت سال دفاع مقدس در مقابل جبهه استکبار مقاومت کردند در انتخابات نیز این همبستگی خود را به دشمنان نشان خواهند داد.

, موج رسا;,

وی افزود: انتخابات که یک آزمون الهی بوده و مردم با در صحنه انتخابات همبستگی و قدرت خود را به دشمنان نشان می‌دهند.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان ابراز کرد: ملت ایران امروز در پای صندوق‌های رای قدرت نظام ولایی و انقلابی را به جهانیان نشان می‌دهند.

,

وی افزود: مردم با حضور حداکثری و با بصیرت خود انتخاب اصلح را تشخیص داده و رای خواهند داد.

,

کرمی بیان کرد: ملت ما با بصیرت، ولایی و انقلابی هستند و از حکومت الهی پاسداری کرده و در پاسداری از حکومت همیشه در صحنه هستند.

,

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران اقتدار خود را نشان خواهند داد افزود: ملت ما امروز با یک انسجام و همبستگی پاسداری خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به دشمنان انقلاب نشان می‌دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه