اخبار داغ

در راستای لبیک به دعوت «رهبر فرزانه انقلاب» صورت گرفت؛

مردمان کویر «از شمال تا جنوب» در تکاپوی خلق حماسه ای دیگر /تصاویر

مردمان کویر «از شمال تا جنوب» در تکاپوی خلق حماسه ای دیگر /تصاویر
مردم ولایتمدار استان کرمان بار دیگر برای خلق حماسه ای به یاد ماندنی در کنار صندوق های اخذ رأی حضور پیدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آرمان کرمان،مردم ولایتمدار استان کرمان بار دیگر برای خلق حماسه ای به یاد ماندنی در کنار صندوق های اخذ رأی حضور پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان,

 صبح امروز مردم همیشه در صحنه  دیار کریمان، کرمان همزمان با سراسر کشور از ساعات اولیه صبح  در شعب اخذ رأی به منطور شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  حضور  بهم رساندند.

,

گفتنی است برگزاری این دو انتخابات در ۲ هزار و ۶۷۸ شعبه و ۶ هزار و ۴۳۶ صندوق اخذ رای در سطح استان کرمان انجام خواهد شد و همچنین  بر اساس آخرین آمار اعلام شده توسط ستاد انتخابات استان کرمان، ۲ میلیون و ۱۲۲ هزار و ۴۳۵ نفر واجد شرایط رای دادن در استان کرمان می باشند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

*کرمان:امروز همه برای تعیین سرنوشت شان آمده اند؛بیمارستان پیامبر اعظم

,

 

,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

*رییس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمان:برگزاری انتخابات الکترونیکی در هشت شهرستان، استان کرمان

,
احمد انارکی محمدی رییس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم با حضور حداکثری مردم پی صندوق های رای بتوانیم یک حماسه دیگری با حضور در صحنه خلق کنیم.
,

رییس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمان با اشاره به اینکه در هشت شهرستان که هفت عضو شورای شهر دارند انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود، ابراز کرد: در این هشت شهرستان پیش بینی انتخابات دستی نیز شده که اگر مشکلی پیش بیاید، بتوانیم کار را با روش دستی  ادامه بدهیم.وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدواریم امروز و با حضور مردم افراد شایسته و سالم هم در ریاست جمهوری و هم در شوراها انتخاب شوند.

 

 

*رئیس هیات بازرسی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا: پس از اعلام نتایج با رفتار صحیح به وحدت درونی کشور کمک کنیم

 

,

رییس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمان با اشاره به اینکه در هشت شهرستان که هفت عضو شورای شهر دارند انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود، ابراز کرد: در این هشت شهرستان پیش بینی انتخابات دستی نیز شده که اگر مشکلی پیش بیاید، بتوانیم کار را با روش دستی  ادامه بدهیم.وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدواریم امروز و با حضور مردم افراد شایسته و سالم هم در ریاست جمهوری و هم در شوراها انتخاب شوند.

,

 

,

, ,

 

,

*رئیس هیات بازرسی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا: پس از اعلام نتایج با رفتار صحیح به وحدت درونی کشور کمک کنیم

,

 

,

 احمد حمزه  رئیس هیات بازرسی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا   ضمن دعوت از مردم کرمان برای حضور پرشور در انتخابات گفت:  اگر سرنوشت مان را رقم نزنیم، دیگرانی که شرکت می کنند، سرنوشت ما را رقم می زنند.

,

رئیس هیات بازرسی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کرمان تاکید کرد: باید همه ما به پا خواسته و رای خود را بدهیم؛حضور همه جانبه و یکپارچه ملت ایران در سراسر کشور اصل بسیار مهمی است که سبب تقویت موقعیت جهانی ایران می شود و به دشمنان نشان می دهد که ملت در هر شرایطی حافظ نظام جمهوری اسلامی هستند.

,

وی افزود:  نکته مهم دیگر این است که با حفظ نظم و آرامش در انتخابات شرکت کرده و کار را به آخر وقت موکول نکنیم.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آنچه فردا اهمیت دارد این است کسانی که انتخابات را واگذار کرده اند، به نتیجه انتخابات تن داده و کسانی که پیروز شده اند با رفتار صحیح و منطقی به وحدت درونی و انسجام کشور کمک کنند.

,

, ,

 

,

 

,

*عضو هیات بر نظارت انتخابات شوراهای استان کرمان: امروز نگاه دنیا به مردم ایران است/ تجلی حضور مردم در انتخابات موجب بالندگی کشور می شود

,

 

,

یحیی کمالی پور صبح امروز ۲۹ اردیبهشت ماه در نشست خبری آغاز انتخابات ۹۶ گفت: در مدت برگزاری مقدمات انتخابات، ثبت نام ها و تایید صلاحیت نامزدهای شوراهای استان، تعامل جدی، سازنده و اثرگذاری با عوامل اجرایی داشتیم و از استاندار و معاونان وی و سایر دست اندرکاران تشکر می کنم.

,

عضو هیات بر نظارت انتخابات شوراهای استان کرمان با بیان اینکه امروز نگاه دنیا به مردم ایران است، ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم نگاه منفی آنها را از خارج کشور به نقطه ای از امید در دل مردم ایران و آزاد اندیشان تبدیل کنیم.

,

کمالی پور با تاکید بر اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای مهم است، خاطرنشان کرد: اهمیتی ندارد که مردم با چه تفکری می آیند و به چه کسی رای می دهند؛ امیدواریم تجلی حضور آنها موجب بالندگی و پیشرفت ایران اسلامی شود.

,

, ,

 

,

 

,

*استاندار کرمان: حضور ۶۰ درصدی مردم نشان از مسئولیت شناسی آنهاست

,

 

,

 

,

علیرضا رزم حسینی صبح امروز ۲۹ اردیبهشت ماه پس از انداختن رای خود در صندوق های را گفت: خوشبختانه مردم استان کرمان از ساعات اولیه صبح در شعب اخذ رای حضور یافتند و تاکنون روند بسیار خوبی طی شده است و  انتظار ما این است که مردم در طول روز در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند تا در ساعات پایانی شب با حجم بسیار بالایی مواجه نشوند.

,

رزم حسینی ضمن تشکر از مردم گفت: پیش بینی می شود این انتخابات سرنوشت ساز با مشارکت بسیار بالایی مواجه شود چرا که این انتخابات در سرنوشت مردم تاثیرگذار است و حضور حداکثری مردم پای صندوق ها در عرصه بین المللی نقش بازدارندگی خواهد داشت.

,

استاندار کرمان با بیان اینکه در هیچ جای دنیا مشارکت بالای ۵۰ درصدی را در انتخابات شاهد نیستیم ابراز کرد: حضور ۶۰ درصدی یا بیش از آن نشان دهنده مسئولیت شناسی مردم و مسئولیت نظام نزد آنهاست و در این راستا به مردم استان کرمان توصیه می شود از حق خود برای رای دادن استفاده کنند و با حضور به موقع به شکوه انتخابات بیافزایند.

,

رزم حسینی خاطر نشان کرد: خوشبختانه فرآیند انتخابت به گونه است که همه هیات های اجرایی به نحو احسنت در حال انجام وظیفه هستند و نماینده کاندیداها نیز در پای صندوق های رای حضور دارند بنابراین کسی در نتیجه انتخابات شک نمی کند و همان رای داده شده در سلامت کامل قرائت خواهد شد.

,

 

,

, ,

 

,

*نماینده ولی فقیه در کرمان:دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی به اجبار  مشارکت مردم را در انتخابات منعکس می کنند

,

 

,

حجت الاسلام  و المسلمین سیدیحیی جعفری صبح امروز ۲۹ اردیبهشت ماه  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی با انگیزه‌های شیطانی و غلط انتخابات ایران را رصد می‌کنند،ابراز کرد:همه می‌دانند آمریکا و پیروان آنها دشمن اسلام و جمهوری اسلامی هستند و به اجبار گاهی واقعیت‌های ایران ازجمله مشارکت بالای مردم در انتخابات را منعکس می‌کنند.

,

امام جمعه کرمان افزود: به همه رای دهندگان توصیه می‌کنم هر چه زودتر رای خود را به صندوق‌ها بیندازند ،از خبرنگاران قدردانی می‌کنم که وقت خود را برای اطلاع‌رسانی انتخابات صرف می‌کنند.

,

, ,

*رییس ستاد انتخابات استان کرمان:حسینیه ثارالله و مسجد امام؛ شلوغ ترین حوزه های اخذ رأی در کرمان/ احتمال تمدید مهلت رای گیری پیش بینی می شود

,

حمید ذکا اسدی، رییس ستاد انتخابات استان کرمان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزان تعرفه های توزیع شده بین استان کرمان برای شوراهای شهر دو میلیون و ۴۰۰ هزار نسخه و ریاست جمهوری دو میلیون ۳۸۰ هزار نسخه می باشد.

,

وی گفت: تاکنون درصد شرکت کننده ها خوب است و اگر با همین روند پیش رود، پیش بینی می شود در کل استان بالای ۶۵ درصد می توانند حائز شرایط رای دادن باشند.

,

ذکااسدی از پیش بینی بالگردهایی برای مناطق صعب العبور جنوب استان خبر داد و بیان کرد: یک فروند بالگرد به مناطق جنوب شرق اعزام شده و یک فروند در کرمان آماده است تا در صورت نیاز به محل موردنظر ارسال شود.

,

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمان اذعان داشت: ۱۰۸۵ شعبه اخذ رای سیار روستایی برای ریاست جمهوری اسلامی و شورای شهر در برخی نقاط استان فرستاده شده است.

,

وی شلوغ ترین حوزه های اخذ رای در کرمان را حسینیه ثارالله و مسجد امام دانست و درخصوص اعلام نتایج عنوان کرد: شورای نگهبان خواسته است تا آمار به صورت تدریجی از استان ها به شورای نگهبان اعلام شود.

,

ذکااسدی ادامه داد: در صورتی که رأی به صورت اشتباهی وارد صندوقی شده باشد، تصمیم گیری به هیأت نظارت بستگی دارد و ما تابع قانون هستیم.

,

رییس ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: تعداد رأی اولی های اعلام شده ۵۲ هزار و ۸۶۷ نفر و تعداد کل واجدین شرایط برای رأی دادن، دو میلیون و ۱۲۲ هزار و ۴۳۵ می باشد که با این استقبال، احتمال تمدید مهلت رأی گیری پیش بینی می شود.

,

ذکااسدی در خصوص تعطیلی مدارسی که به عنوان شعبه اخذ رای مورد استفاده قرار گرفته اند، عنوان کرد: تصمیم گیری در این خصوص تا پایان امروز از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش اعلام خواهد شد.

,

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمان خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ موردی از تحرکات ضد امنیتی در جریان برگزاری انتخابات استان کرمان گزارش نشده است.

,

 

,

 

,

*نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:انتخابات میدان اصلی جلوه دغدغه مردم برای حفظ نظام است

,

حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در حاشیه شرکت در انتخابات سال ۹۶ با بیان اینکه ملت ایران  همواره قدرشناس نعمت هایی که خداوند به آنها عطا کرده، بوده اند گفت: نظام جمهوری اسلامی عطیه الهی و درخت مبارکی است که اندیشه های پاک امام خمینی (ره) بر مبنای اسلام ناب محمدی آن را در این کشور تاسیس کرد و ملت با رای نزدیک به ۱۰۰ درصد به نظام آری گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انتخابات یکی از شاخه های پربرکت این درخت پاک و مبارک است که میوه های حضور همگانی ملت ایران در آن، حفظ استقلال، نظام اسلامی، آزادی و نفی سلطه بیگانگان است.

,

وی خودتکایی و خودباوری را از دیگر ثمرات این درخت مبارک و هدیه خداوند به ملت شریف ایران دانست و عنوان کرد: مردم ایران قدرشناس هستند و با سپاسگزاری از عطایای الهی، در همه صحنه ها و میدان های مربوط به نظام حضور پیدا می کنند و این امر را یک وظیفه ملی و دینی می دانند.

,

حجت الاسلام علیمرادی تاکید کرد: مردم ایران حفظ اسلام و جمهوری اسلامی را تکلیف خود می دانند؛ جمهوری اسلامی نظامی است که رسالت آن تحقق احکام اسلام می باشد و همه مسلمانان، مردم ایران و اقلیت های مذهبی آسایش و آرامش خود را در گرو این می دانند که اسلام حاکم شود و در زیر سایه آن زندگی پاکی داشته باشند.

,

این عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امیدواریم این حضور و قدرشناسی مردم روز به روز برجسته تر شود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی اقیانوس بیکرانی است که خداوند در دسترس ملت گذاشته است و این اقیانوس امواج مبارک ویژه ای دارد که یکی از انها انتخابات پرخیر و برکت است.

,

وی اذعان داشت: موج انتخابات در این کشور حرکت می کند؛ مردم پرشور و بانشاط با حس دینی، احساس می کنند که در میدان مقدم مبارزه با دشمنان دین و مستکبران هستند و از هویت ملی خود پاسداری می کنند.

,

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی حفظ هویت ملی کشور را در گرو باقی ماندن نظام دانست و یادآور شد: انتخابات یکی از میدان های اصلی جلوه دغدغه مردم برای حفظ نظام است.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان در خصوص حضور مردم پای صندوق های رای در اولین ساعات آغاز انتخابات بیان کرد: حضور مردم را بسیار عالی دیدم؛ من سعی کردم در اولین لحظات حضور پیدا کنم و تصور می کردم جزو نفرات اولیه هستم اما در همین ساعات ابتدایی روز، جمعیت زیادی از مردم را دیدم که ساعاتی قبل از آغاز رأی گیری در محل حاضر شدند.

,

وی در خصوص ویژگی های رئیس جمهور نظام اسلامی اذعان داشت: رئیس جمهور اسلامی دومین فرد نظام است و لذا باید از بالاترین سطح هویت اسلامی برخوردار باشد؛ شناخت اسلام، پایبندی به آن و حفظ جمهوری اسلامی از خصوصیات رئیس جمهور ایران است.

,

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی یادآور شد: رئیس جمهور انتخاب شده حاصل اراده عمومی ملت است ولو اینکه عده ای به او رای ندهند ؛ او رئیس جمهور و نماینده کل مردم ایران است و رسالت دارد هر آنچه به این ملت تعلق دارد، از قانون اساسی، ارزش های دینی و سرمایه های فرهنگی را حفظ کند.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: وظیفه رئیس جمهور منتخب این است که همه همت خود را به کار گیرد تا درخت پاک و تنومند جمهوری اسلامی روز به روز بیشتر ثمر دهد و مردم طعم شیرین حاکمیت جمهوری اسلامی را بچشند؛ تشکیل دولت اسلامی به معنای واقعی موجب تشکیل جامعه اسلامی و زمینه ساز تمدن اسلامی و ظهور صاحب عالم است.

,

 

,

 

,

*امسال شاهد حضور پر شور مردم هستیم

,

 

,

 

,

جلال پور و وفایی مسولین هئیت  نظارت در فرمانداری از حضور گسترده مردم ودرایت آنان در این موقعیت حساس خبر دادند و گفتند:با توجه به اینکه دردوره های قبل حضور مردم در ساعات ابتدایی کمرنگ تر بود اما امسال شاهد حضور پر شور مردمی در ساعات ابتدایی انتخابات بوده ایم همچنین تاکنون تخلفی صورت نگرفته است و موردی گزارش نشده است  و امیدواریم این حضور تا پایان روز به همین شکل ادامه دار باشد.

,

 

,

*مسئول دفتر و قائم مقام نظارت استان کرمان:حضور مردم کرمان پر شور تر از گذشته بود/تخلفات انتخاباتی چشمگیر نیست

,

 

,

 

,

محمد علمی  مسئول دفتر و قائم مقام نظارت استان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در خصوص نحوه برگزاری انتخابات گفت : از ابتداتا کنون که ساعت ۱۲۲ است  مشکل خاصی وجود نداشته و حضور مردم پر شور بوده  ناظرین و مجریان از اول وقت حضور داشتند .

, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,
وی ادامه داد : در حال حاضر  در روند اجرا مشکل خاصی نداریم و طبق روال عادی  پیش می رود و تخلفاتی هم که بوده از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری می باشد و گزارش هایش  هم به شورای نگهبان منعکس شده
,
شکایات و مشکلاتی که بوده در مهلت قانونی شورای نگهبان باید نظر بدهد لذا در این مرحله بررسی می شوند و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد .
,
 
,
وی با اشاره به این امر که بعضی تخلفات جزئی امکان دارد که شکل بگیرد و البته طبیعی هم هست ، گفت : هم از طرف مجریان فرمانداران  و هم از طرف بعضی نمایندگان کاندیداها تذکراتی داده شده که ناظرین حل کردند  و البته بازرسین  هم در حال پیگیری هستند ،در حال حاضر  آمار دقیقی از تخلفات نداریم  گرچه  خیلی هم این تخلفات  چشم گیر نیست لذا بعد از انتخابات در روزهای اینده آمار نسبی  از تخلفات شکل گرفته ارائه خواهیم کرد .
,
 
,
علمی با اشاره به این امر که حضور مردم خیلی  پرشور و جذاب تر از سال گذشته است ، خاطر نشان کرد : ان شاء الله خداوند متعال عنایت کند و نتیجه انتخابات هم  مورد رضایت خداوند متعال باشد و ما هم بتوانیم وظیفه خودمان را به خوبی انجام دهیم .
,
 
,
*بانوان کرمانی و سرانگشتانی آبی برای تعیین سرنوشت کشور
,
*بانوان کرمانی و سرانگشتانی آبی برای تعیین سرنوشت کشور
,
 
,

اکنون حماسه ی حضور است، قلم هایی که می نویسند و انگشتانی که پای نوشته را مهر می کنند. این شعور و حضور است که آینده را رقم می زند و حال زن یا مرد فرقی نمی کند هر کدام،  به یک اندازه در سرنوشت این انتخابات سهیم هستند، اکنون ۲۹ اردیبهشت ۹۶ بانوان کرمانی نیز چون دیگر بانوان کشور با سر انگشتانی آبی سرنوشت کشورشان را رقم می زنند.

زهرا شفیعی بانویی از دیار کریمان از دلایل حضورش این گونه سخن گفت : سهیم بودن در تصمیم گیریهای کشور و ساختن ایرانی آباد مرا به پای صندوق های رای کشاند.

سحر نژاد حیدری که از رای اولی ها بود دلیل حضورش را این گونه بیان کرد: جزئی از ملت هستم و می خواهم که در آینده مملکت سهیم باشم.

نژاد حیدری ادامه داد: قبلا با این که نمی توانستم رای بدهم اما نسبت به انتخابات حساس بودم و با خانواده ام در این مورد صحبت می کردم امروز که توانستم با تحقیق به کاندیدای مورد علاقه ام رای دهم برایم بسیار لذت بخش است.

نژاد حیدری از دلایل حضور در ساعات اولیه ی رای گیری گفت: حضور یک وظیفه است که بهتر است هر چه سریعتر آن را انجام دهیم.

زینب السادات طاهری نیز یکی دیگر از دختران رای اولی بود که در رابطه با احساس و  دلایل حضورش این گونه گفت: خیلی خوشحالم و اولین باری است که طعم شیرین رای دادن را می چشم و مهر تعهد را به شناسنامه ام میزنم.

طاهری ضمن بیان این که شور و هیجان در من موجب شد تا در ساعات اولیه ی صبح حضور پیدا کنم، اظهار داشت: با حضورمان آمده ایم تا بگوییم اجازه ی دخالت هیچ کشوری را به مسائل داخلی کشورمان نخواهیم داد.

مریم گوهر ریزی، بانوی کرمانی دیگری بود که با فرزند شیرخوارش با حضور در پای صندوق رای گفت: برای تغییر و برای تعیین سرنوشت کشورمان ایران آمده ام.

گوهرریزی ادامه داد: من بانویی خانه دارم اما نسبت به انتخابات و سرنوشت کشور حساس ام و به فرمان رهبرم در شرایط مورد نیاز حضور پیدا می کنم.

,

اکنون حماسه ی حضور است، قلم هایی که می نویسند و انگشتانی که پای نوشته را مهر می کنند. این شعور و حضور است که آینده را رقم می زند و حال زن یا مرد فرقی نمی کند هر کدام،  به یک اندازه در سرنوشت این انتخابات سهیم هستند، اکنون ۲۹ اردیبهشت ۹۶ بانوان کرمانی نیز چون دیگر بانوان کشور با سر انگشتانی آبی سرنوشت کشورشان را رقم می زنند.

,

زهرا شفیعی بانویی از دیار کریمان از دلایل حضورش این گونه سخن گفت : سهیم بودن در تصمیم گیریهای کشور و ساختن ایرانی آباد مرا به پای صندوق های رای کشاند.

,

, ,

سحر نژاد حیدری که از رای اولی ها بود دلیل حضورش را این گونه بیان کرد: جزئی از ملت هستم و می خواهم که در آینده مملکت سهیم باشم.

,

نژاد حیدری ادامه داد: قبلا با این که نمی توانستم رای بدهم اما نسبت به انتخابات حساس بودم و با خانواده ام در این مورد صحبت می کردم امروز که توانستم با تحقیق به کاندیدای مورد علاقه ام رای دهم برایم بسیار لذت بخش است.

,

, ,

نژاد حیدری از دلایل حضور در ساعات اولیه ی رای گیری گفت: حضور یک وظیفه است که بهتر است هر چه سریعتر آن را انجام دهیم.

,

زینب السادات طاهری نیز یکی دیگر از دختران رای اولی بود که در رابطه با احساس و  دلایل حضورش این گونه گفت: خیلی خوشحالم و اولین باری است که طعم شیرین رای دادن را می چشم و مهر تعهد را به شناسنامه ام میزنم.

,

طاهری ضمن بیان این که شور و هیجان در من موجب شد تا در ساعات اولیه ی صبح حضور پیدا کنم، اظهار داشت: با حضورمان آمده ایم تا بگوییم اجازه ی دخالت هیچ کشوری را به مسائل داخلی کشورمان نخواهیم داد.

,

مریم گوهر ریزی، بانوی کرمانی دیگری بود که با فرزند شیرخوارش با حضور در پای صندوق رای گفت: برای تغییر و برای تعیین سرنوشت کشورمان ایران آمده ام.

,

, ,

گوهرریزی ادامه داد: من بانویی خانه دارم اما نسبت به انتخابات و سرنوشت کشور حساس ام و به فرمان رهبرم در شرایط مورد نیاز حضور پیدا می کنم.

,

 

,

استاندار کرمان:

,
 علیرضا رزم حسینی، استاندار کرمان، در بازدید از شعبه اخذ رای مسجد امام گفت: تعداد شرکت کنندگان تاکنون ۹۰۰هزار است که تعداد قابل توجهی می باشد؛ پیش بینی می کنیم با توجه به اینکه معمولا ساعات پیش رو هوا خنک تر هست و مردم بیشتر حضور پیدا می کنند، سطح مشارکت بیشتر خواهد شد و براورد ۶۰ درصد داریم.
,
وی با بیان اینکه امنیت در سراسر کرمان برقرار است و مشکل امنیتی پای صندوق های رأی وجود نداشته، درخصوص اهمیت حضور در انتخابات ابراز کرد: امروز ما در شرایطی هستیم که آشفتگی عجیبی در اطراف ما وجود دارد؛ اینکه در میان این آشفتگی و جنگ ها، کشوری مانند ایران در کمال آرامش انتخابات برگزار می کند، موجب بالا رفتن امنیت و اقتدار کشور در سطح بین الملل می شود و در تعاملات سازنده پیش رو و فعالیت های اقتصادی موثر خواهد بود.
,
استاندار کرمان در خصوص شور و اشتیاق جوانان کشور در تبلیغات و انتخابات اظهار داشت: شبکه های مجازی و مناظره ها بسیار در این زمینه کمک کرد و صداوسیما تبلیغات خوبی داشت، این باعث می شود جوانان حرف خود را با رای بزنند و در نتیجه حضور پرشکوهی دارند.
,
رزم حسینی در پایان خاطرنشان کرد: شعور سیاسی مردم بسیار فوق العاده است و امیدواریم با حضور فعال مردم و جوانان، زمینه برای اشتغال بیشتر فراهم گردد.
,
 
,
 
,
*جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان:برنده اصلی و نهایی انتخابات مردم هستند
,
 
,
سردار مطهری، جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه  حضور در حسینیه ثارالله  به همراه استاندار در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان اظهار کرد: همانطور که میبینید شاهد صف طولانی مشتاقان انقلاب اسلامی که با اشتیاق فراوان پای صندوق های رأی آمده اند، هستیم  که خدا رو شکر پس از فرمایشات مقام معظم رهبری مردم ما بیش از پیش احساس تکلیف کردند  و در صحنه ها حضور یافتند.
,
وی تاکید کرد: ان شالله که حضور مردم موجب اقتدارنظام مقدس جمهوری اسلامی و ترس و وحشتی برای استکبار و  عوامل داخلی آن ها خواهد شد.
,
این مقام مسئول در رابطه با حضور جوانان  اظهار کرد: حضور جوانان عالی است  وغالب جمعیت را جوانان تشکیل می دهند.
,
سردار مطهری خاطرنشان کرد: هر کسی را که مردم انتخاب کنند، رییس جمهور همه مردم خواهد شد  و در این انتخابات  هر کس رئیس جمهور شود، برنده اصلی و نهایی مردم ایران هستند.
,

* حضور مردم پای صندوق های رای برای آفریدن حماسه ای دیگر

,

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در رفسنجان آغاز شد.

,

اخذ رای در شعبه مسجد جامع با کمی تاخیر در ساعت ۸:۳۵ به دلیل آماده نبودن سیستم های اخذ رای الکترونیک آغاز شد.

,

هم اکنون شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق هی رای هستیم که نشان از آفریدن حماسه دیگر در تاریخ انتخابات شهرستان رفسنجان دارد.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

*صف مردم در لحظات آغاز رای گیری ؛ مسجد حضرت ابوالفضل (ع ) ریگان

,

 

,

 

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

*شهربابک

,

 

,

, ,

 

,

*بم

,

 

,

, ,

*کهنوج

,

, ,

, ,

 

,

*سیرجان

,

 

,

, ,

, ,

 

,

*راور

,

, ,

, ,

 

,

*رابر

,

 

,

photo_2017-05-18_23-00-23 photo_2017-05-18_23-00-08 photo_2017-05-18_22-59-50 photo_2017-05-18_22-59-24 photo_2017-05-18_21-37-44 photo_2017-05-18_23-00-42

, photo_2017-05-18_23-00-23, photo_2017-05-18_23-00-23, photo_2017-05-18_23-00-08, photo_2017-05-18_23-00-08, photo_2017-05-18_22-59-50, photo_2017-05-18_22-59-50, photo_2017-05-18_22-59-24, photo_2017-05-18_22-59-24, photo_2017-05-18_21-37-44, photo_2017-05-18_21-37-44, photo_2017-05-18_23-00-42, photo_2017-05-18_23-00-42,

 

,

*رودبار جنوب

,

 

,

کار رای‌گیری از مردم ولایت‌مدار شهرستان رودبارجنوب از ساعت ۸ صبح امروز و همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

,

مردم شهرستان رودبارجنوب نیز همراه و همپای سایر هم میهنان‌شان در سایر شهرهای کوچک وبزرگ کشور  به پای صندوق های رای رفتند تا در سرنوشت خویش سهیم باشند.

,

گزارش خبرنگار رودبارما از نقاط مختلف شعب اخذ رأی در شهرستان رودبارجنوب حاکی از آن است که مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار رودبارجنوب از دقایق و حتی ساعتی پیش از زمان آغاز رای گیری در جلوی درب های بسته شعبه های اخذ رای صف بسته بودند تا در نخستین دقایق رای خود را به صندوق بیاندازند.

,


حضور پرشور مردم در این انتخابات در رودبارجنوب همچون دوره های پیشین به رقابتی بین مردم تبدیل شده است و حتی در برخی موارد اعضای خانواده برای حضور در صبح جمعه در پای صندوق های رای با هم رقابت می کنند تا نخستین رای‌های این حماسه ملی را به نام خود ثبت کنند.

, ,
,

, ,

ایام تبلیغات انتخاباتی در رودبارجنوب از حال و هوای بسیار خاصی برخودرار بودفمردم امروز در کنار هم با وحدت و همدلی، فارغ از حزب و گروه و دسته و دین، پای صندوق‌های رای گردهم جمع شده‌اند تا بگویند استقلال و اقتدار میهن اسلامیشان همچنان برایشان حائز اهمیت است.

,

این مردم آمده‌اند تا مشق عشق و عزت و اقتدار بنویسند و انگشت تایید خود را بر برگه‌هایی بزنند که هر ورقش سرمایه‌ای برای پیشرفت کشور به شمار می‌رود.

,

 

,

, ,

 

,

این خبر در حال تکمیل است….

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه