اخبار داغ

رییس شورای نظارت انتخابات شوراهای اسلامی استان سمنان:

حضور حداکثری مردم در تداوم حفظ ارزش‌های انقلاب تأثیرگذار است‌

حضور حداکثری مردم در تداوم حفظ ارزش‌های انقلاب تأثیرگذار است‌
رییس شورای نظارت انتخابات شوراهای اسلامی استان سمنان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات تأثیر چشم گیری در تداوم راه انقلاب اسلامی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا کاتب، رییس شورای نظارت انتخابات شوراهای اسلامی استان سمنان در  گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ندای سرخه در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی مسجد ولی عصر (عج) شهرستان سرخه ضمن تأکید بر اهمیت انتخابات و حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در حماسه سیاسی دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: به هر میزان مردم را در این انتخابات حضورشان پررنگ تر شود، پیامدهای ارزشمندی برای نظام خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی افزود: نخستین پیامد حضور گسترده مردم در انتخابات نشان از ایستادگی و مقاومت ملت عزیز در مقابل دسیسه های بیگانگان و دشمنان انقلاب و نظام و اسلام است.

,

رییس شورای نظارت انتخابات شوراهای اسلامی استان سمنان از دیگر پیامدها و دستاوردهای حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه را ارتقای امنیت ملی کشور عنوان کرد.

,

کاتب تصریح کرد: هر چه امنیت ملی بالاتر ثبات اقتصادی در درون کشور افزایش و رشد و بالندگی کشور نیز ارتقا می یابد.

,

وی اظهار داشت: از دیگر دستاوردهای حضور حماسی و گسترده ملت ایران در انتخابات اثبات وفاداری ملت به آرمانهای امام خمینی(ره) و شهدای گلگون کفن میهمنان است که می تواند تأثیر بسیار چشم گیری در تداوم راه انقلاب که همان راه حضرت امام راحل خواهد بود.

,

بر اساس این گزارش؛ مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان سرخه همگام با مردم سراسر کشور از ساعات اولیه آغاز انتخابات در پای صندوق های رأی حضور یافتند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه