اخبار داغ

فرماندار گرمسار:

دستگاه های اجرایی و نظارتی با اطمینان کامل از آرای ملت صیانت می‌کنند

دستگاه های اجرایی و نظارتی با اطمینان کامل از آرای ملت صیانت می‌کنند
فرماندار گرمسار از حضور پر شور مردم در ساعات های اولیه انتخابات و رای گیری در صندوق ها و شعب خبر داد و گفت: دستگاه های اجرایی و نظارتی با اطمینان کامل از آرای ملت صیانت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش طاهری فرماندار گرمسار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گرمسارآنلاین گفت: ملت ایران اسلامی در اولین ساعات رای گیری با حضور پر شور خود در  شعب  نشان دادند که به کشورشان علاقه مند هستند و حماسه ای بزرگ  را خلق خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

 فرماندار گرمسار ضمن دعوت از مردم جهت شرکت و حضور حداکثری در پای صندوق های رای  حضور به موقع و مستمر پای صندوق رای در ساعات مقرر شده واولیه برگزاری انتخابات را خواستار شد.

,

 وی  با بیان اینکه دستگاه های اجرایی و نظارتی با اطمینان کامل و برنامه ریزی دقیق از آرای ملت صیانت می‌کنند، اظهار کرد: هیچ گونه تغییر و یا دخالتی در هیچ مرحله ای از انتخابات اتفاق نمی‌افتد، حتی برای یک رای. ما این را به مردم اطمینان می‌دهیم.

,

طاهری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص صیانت از رای مردم وحق الناس شمردن رای مردم افزود: تمام برنامه ریزهای انجام شده در ستاد انتخابات شهرستان در راستای حضور حداکثری و صیانت از رای مردم صورت گرفته شده است.

,

نماینده عالی دولت در گرمسار از همه عوامل اجرایی و نظارتی، انتظامی، امنیتی، قضایی، مجلس شورای اسلامی، ثبت احوال ودستگاه‌های تبلیغاتی و همچنین مردم که در دوره انتخابات حضور پرشور داشته و همه قوانین و توصیه های وزارت کشور را رعایت کردند، تشکر کرد.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه