اخبار داغ

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد مطرح رد

فراهم شدن زیر ساخت ارتباطی 875 شعبه اخذ رای در استان یزد

فراهم شدن زیر ساخت ارتباطی 875 شعبه اخذ رای در استان یزد
رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد گفت: بنابر پیش بینی هایی که قبلا انجام داده بودیم و زیر ساخت های ارتباطی فراهم شده از مجموع 876 شعبه اخذ رای زیرساخت ارتباطی 875 شعبه فراهم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزد آوا، رئیس کمیته فناوری و  اطلاعات  ستاد انتخابات استان یزد با حضور در جمع خبرنگاران  ضمن ارائه گزارشی از وضعیت برگزاری انتخابات الکترونیک در استان یزد گفت: بنابر پیش بینی هایی که قبلا انجام داده بودیم و زیر ساخت های ارتباطی فراهم شده از مجموع 876 شعبه اخذ رای زیرساخت ارتباطی 875 شعبه فراهم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد آوا،,

محمد حسین زارع  افزود: در 3-4 ماه گذشته که کمیته  فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان تشکیل شده بود علاوه بر فراهم کردن زیر ساخت های ارتباطی، عوامل فنی برای شعب اخذ رای مشخص شد و آموزشات لازم و نرم افزارهای مربوطه فراهم شد.

,

وی تاکید کرد: از 25 فرآیند انتخابات، 24 فرآیند آن به صورت الکترونیکی در استان انجام می شود. تنها یک فرآیند و آنهم صدور رای و اخذ رای از رای دهندگان است که در بعضی شعب مکانیزه است و برخی به صورت دستی انجام خواهد شد.

,

زارع بیان داشت: در استان یزد در شهرهای اردکان و میبد انتخابات شورای اسلامی به صورت تمام مکانیزه برگزار می شود، یعنی صدور تعرفه و اخذ رای هم به صورت الکترونیکی انجام می شود.

,

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در بحث تمام مکانیزه اطلاعات اخذ رای بر روی حافظه صندوق ها ذخیره می شود. بنابراین در شعب اخذ رای اردکان و میبد بعد از پایان رای گیری بین 15 تا 30 دقیقه عملیات تجمیع آرا انجام می شود و امکان اعلام نتایج وجود دارد.

,

رئیس کمیته فناوری و  اطلاعات  ستاد انتخابات استان یزد تاکید کرد: در حال حاضر 98 درصد شعب استان همه به صورت آنلاین کار احراز هویت رای دهندگان را انجام می دهند.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه