اخبار داغ

حضور پورشور مردم همدان پایی صندوق های اخذ رأی+تصاویر

حضور پورشور مردم همدان پایی صندوق های اخذ رأی+تصاویر
امروز در استان همدان همزمان با سراسر کشور رأی گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ساعت 8 صبح آغاز گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از نافع، امام جمعه همدان در اولین ساعات رای گیری با انداختن رای خود به صندوق های رای با اشاره به اینکه وجود رهبری عنایت خدا است و دوست و دشمن اعتراف کرده اند افزود: رهبری حکیم و فرزانه داریم و باید به تاکیدات ایشان توجه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

امام جمعه همدان: چشم همه دنیا به ما است

, امام جمعه همدان: چشم همه دنیا به ما است, امام جمعه همدان: چشم همه دنیا به ما است,

, ,

وی با تاکید بر انتخاب اصلح افرود: ما باید کاری کنیم آنها که صلاحیت رای دارند همه رای به اصلح بدهند و کشورشان را سربلند کنند.

,

 

,

امام جمعه همدان اظهار کرد: همه باید در انتخابات شرکت کنند و چشم همه به دنیا به ما است هم کیفیت و هم سلامت بر اینها اثر میگذارد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: پیروز انتخابات مردم هستند و مهم نیست چه کسی رای نیاورد.

,

 

,

وی در پایان تاکید کرد: آن کسی که رای می آورد یک امانت الهی به عهده دارد و ما وظیفه داریم به آن کمک کنیم.

,

 

,

استاندار همدان: برنده واقعی انتخابات مردم هستند
 

, استاندار همدان: برنده واقعی انتخابات مردم هستند, استاندار همدان: برنده واقعی انتخابات مردم هستند,
,

 محمد ناصر نیکبخت در جمع خبرنگاران بیان داشت: در همدان شاهد مشارکت حداکثری مردم هستیم و مردم با قدرت هر چه بیشتر از اول وقت تلاش دارند حماسه ای ایجاد کنند و این جای خوشحالی دارند.

,

نیکبخت گفت: امیدوارم تصمیم مردم به نفع کشور و آبادانی کشور باشد و اقتدار کشور رقم بخورد.

,

 

,

, ,

 

,

وی ادامه داد: در سمینار استانداران در تهران تأکید بر نهایت آرامش و امنیت بعد از اعلام نتایج بود .

,

 

,

این مسئول استانی تصریح کرد: با نهایت آرامش بیشتر و بهتر باید نشان دهیم که شایستگی انتخابات بزرگ این چنینی در کشور ما وجود دارد.

,

 

,

وی تأکید کرد: هر کس رییس جمهور شود از سمت اکثریت مردم انتخاب شده و رییس جمهور همه مردم است.

,

 

,

نیکبخت خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی جای خوشحالی دارد و برنده واقعی این انتخابات مردم و ایران است.

,

 

,

اسدآباد

, اسدآباد, اسدآباد,

در حوزه انتخابیه شهرستان اسدآباد 115 شعبه اخذ رأی در این روز فعال هستند که از این تعداد 93 شعبه در بخش مرکزی و 22 شعبه در بخش پیرسلمان هستند.

,

 

,

البته عوامل انتخاباتی از جمله ناظران شورای نگهبان، اعضای هیئت اجرایی و نیروی انتظامی در محل شعبه ها یک ساعت قبل از شروع اخذ رأی حاضر شده و آماده برگزاری انتخابات شدند.

,

 

,

در این شهرستان مردم از ساعات اولیه صبح با در دست داشتن شناسنامه در پای صندوق های رأی حاضر شدند.

,

 

,

تویسرکان

, تویسرکان, تویسرکان,

مردم تویسرکان از همین دقایق نخست روز انتخابات در پای صندوق های رأی حضور یافته اند، تا بگویند ما به وعده خود عمل کردیم و انتظار داریم منتخب ما نیز به وعده های خود عمل کند.

,

تویسرکان همان جاست که همگان آن را با نام معدن طلای سبز و بهشت غرب ایران می شناسند، شهرستانی که همیشه  مردمش در تمامی صحنه های انقلاب به ویژه در انتخابات حضوری پر شور و شعور داشته و دارند.

,

و امروز 29 اردیبهشت ماه سال 1395، قرار است در حدود 86 هزار نفر واجد شرایط با حضور خود در 125 شعبه اخذ رأی داوزدهمین رییس جمهور و اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر ور وستای خود را تعین کنند.

,

, ,

, ,

 

,

آغاز رأی گیری درتویسرکان همانند سایر نقاط دیگر در کشور از ساعت هشت صبح امروز کلید خورد  و از هر تویسرکانی که در چای صندوق های ردی حضور یافته است، بپرسیم که چرا آمده است، بی تردید این رأی دادن ها را وظیفه شرعی و قانونی خود می داند، چرا که سرنوشت خود را می خواهد با دستان خود رقم زند.

,

 

,

قهاوند

, قهاوند, قهاوند,

حجت الاسلام حسین محققی پس از انداختن رای خود در داخل صندوق به خبرنگار ما گفت: با شرایطی که امروزه در کشور اسلامی ما با آن روبه رو هستیم اهمیت انتخابات بر هیچ کس پوشیده نیست.

,

وی گفت: حضور پرشور مردم در صحنه و صندوق های رای موجب ناراحتی و افسردگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

,

امام جمعه منطقه قهاوند بیان داشت: نماز جمعه نسبت به نمازهای دیگر اهمیت بیشتری دارد و کار خیری می باشد و اگر می خواهید خداوند متعال شما را ببخشد.

,

 

,

, ,

 

,

وی افزود: مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات و راهپیمایی را مانند بیعت با امام راحل  و با پیامبر گرامی اسلام می دانند و فرمودند اگر می خواهیم بیعت بکنیم باید با شور و اشتیاق بیشتری در انتخابات شرکت نماییم

,

حجت الاسلام محققی در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات گفت :حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای پشتوانه ای برای نظام اسلامی می باشد و هدف دشمن از تحریم های صورت گرفته ایجاد فاصله بین مردم و نظام می باشد.

,

حجت الالسلام محققی تصریح کرد: از همه خواهران، برادران، جوان و افراد واجد شرایط رای دادن استدعا می کنم هر چه زودتر خود را به صندوقهای رای رسانده و رای خود را در صندوق انداخته و دشمن را مایوس کنند.

,

 

,

رزن

رأی گیری در سطح شهرستان رزن با حضور اقشار مختلف مردم از دقایق اولیه آغاز شده است.

امام جمعه، فرماندار، دادستان و مسئولین شهرستان در ساعات اولیه آغاز اخذ رای رای خود را به صندوق انداختند.

, رزن, رزن,
,
,
,
,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه