اخبار داغ

شور انتخابات در میان مردم دیار کریمان؛

شهروندان کرمانی از دلیل حضور خود پای صندوق های رای می گویند

شهروندان کرمانی از دلیل حضور خود پای صندوق های رای می گویند
در حاشیه برگزاری انتخابات در سطح شهرستان کرمان شهروندان کرمان از دلایل حضور خود می گویند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان کرمان؛در حاشیه برگزاری انتخابات در سطح شهرستان کرمان شهروندان کرمان از دلایل حضور خود می گویند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان,

یکی از شهروندان حاضر در حوزه اخذ رای در گفتگو با خبرنگار آرمان کرمان در خصوص علت حضور خود برای شرکت در انتخابات گفت: انتخابات یک آزمون سیاسی و معنوی است و برای کسی که در یک نظام و حکومت اسلامی زندگی می کند،ضروری است تا برای تعیین سرنوشت خود و برنامه هایی که می تواند برای جامعه مفید باشد، در انتخابات شرکت کند.

,

وی در خصوص انتظارات خود از رئیس جمهور کشور بیان کرد: آنچه برای ما اهمیت دارد، توجه به حاکمیت دینی و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است و با گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، باید این ارزش ها برای نسل های جدید  روز به روز روشن تر و شفاف تر شود.

,

این شهروند کرمانی افزود: همچنین رئیس جمهور باید مسائل معیشتی واشتغال جوانان را مدنظر قرار دهد؛ تلاش کند تا برای مردم جامعه خدمتی انجام دهد و منافع شخصی خود را مانند سایر افراد جامعه ببیند؛ رئیس جمهور کشور باید توجه ویژه ای به بحث های آموزشی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشد و با اصلاح زیرساخت ها، برای جامعه مفید باشد.

,

وی در خصوص وظایف منتخبین برای شورای شهر اظهار داشت: اعضای شورای شهر باید به زیرساخت های شهر مانند ترافیک، زیباسازی، تقویت فرهنگ دینی و اجتماعی در محله ها توجه کنند؛ محله هایی که از پیشرفت فیزیکی محروم بوده اند، باید در اولویت کار شوراها باشند همچنین شهردارانی انتخاب کنند که به دور از سستی کردن و تفکرات جناحی به وظایف خود به درستی عمل کنند.

,

 

,

جوان دیگری که در حوزه اخذ رای حاضر شده بود، به خبرنگار ما گفت: امروز در انتخابات شرکت کردم تا در آینده کشورم تاثیرگذار باشم؛ انتظار دارم رئیس جمهور منتخب برای جوانان اشتغال زایی کند؛ من جوانی ۲۴ ساله با لیسانس حسابداری اما بیکار هستم.

,

 

,

یک بانوی کرمانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان حاضر در حوزه اخذ رای اذعان داشت: هر ایرانی موظف است در انتخابات شرکت کند تا در رقم زدن سرنوشت کشور شریک باشد؛ حتی اگر فرد موردنظر من هم رای نیاورد، اشکال ندارد بلکه می خواهم فرد اصلح انتخاب شود.

, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

وی درخصوص دلیل به همراه آوردن فرزندان کوچکش بیان کرد: فرزندانم را آورده ام تا از کودکی شرکت در انتخابات را یاد بگیرند.

,

 

,

یکی دیگر از شهروندان کرمانی در گفتگو با خبرنگار ما هدف خود را از شرکت در انتخابات، لبیک به امر رهبر انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: فردی که توسط مردم انتخاب می شود، رئیس جمهور کشور است و فردی که رای نمی آورد باید به قانون احترام گذاشته و به فرد منتخب تبریک بگوید.

,

وی افزود: انتظار من از رئیس جمهور عمل به وعده های انتخاباتی و آنچه که در مناظرات و تبلیغات گفته، می باشد و اینکه مطیع امر رهبر بوده و با دو قوه دیگر همدلی داشته باشد.

,

این شهروند کرمانی در خصوص انتظارات خود از شوراهای شهر گفت: اعضای شورای شهر در راستای زیباسازی وسالم سازی شهر برای مردم فعال باشند، به انچه قول داده اند عمل کنند و به اندازه توان خود کار کنند چرا که شهر کرمان در زمینه های عمران و آبادانی نیازهای زیادی دارد.

,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه