اخبار داغ

پای صندوق‌های رای مردم پیروز واقعی‌اند؛

رای می‌دهم، پس هستم

رای می‌دهم، پس هستم
اینکه چه کسی پیروز انتخابات می‌شود در اولویت دوم است، پیروز واقعی مردم هستند که وحدت و اقتدارشان را در برابر دشمن به نمایش می‌گذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، دوباره صندوق‌های رای و دوباره شور انتخاباتی، دوباره مردمی که نزدیک چهار دهه است پای  کشورشان مانده‌‌اند و علی رغم جنگ و تحریم هیچ‌وقت صحنه را ترک نکرده‌اند. دوباره رای اولی‌هایی که دیگر دارند برای سرنوشت کشورشان تصمیم می‌گیرند و دوباره زن‌ها و مردهایی که دوشادوش هم به امید فردایی بهتر پای صندوق‌های رای می‌آیند تا فارغ از هر سلیقه‌ای به کشورشان رای دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

سالیان سال است که دشمن چشم طمع به این خاک دوخته است و به طرق مختلف سعی بر درهم شکستن اراده مردم کرده است، گاهی با جنگ گاهی با تحریم و زمانی هم با نفاق و در این سال‌ها علی‌رغم به ثمر ننشستن هیچکدام از این نقشه‌ها دست از تلاش نکشیده‌اند و منتظرند تا لحظه‌ای مردم را دلسرد ببینند تا نیات شوم خود را به سرانجام برسانند.

,

اما چیزی که مردم در این سال‌ها از خود نشان داده‌اند این بوده است که با وجود مشکلات پای انقلاب و کشورشان ایستاده‌اند و نخواهند گذاشت که دیگران برایشان تصمیم بگیرند. آن‌ها ثابت کرده‌اند اینجا عربستان و یا بحرین نیست که مردم برای برگزاری یک انتخابات حسرت به دل بمانند و تمام تصمیم‌ها را همان چند نفر کاخ نشین بگیرند اینجا ایران اسلامی است جایی که زن و مرد، پیر و جوان با هر عقیده سیاسی پای صندوق رای می‌آیند تا علاوه بر رای به کاندیدای مورد نظرشان رای به کشورشان بدهند رای به انقلابی که با خون هزاران شهید به ثمر رسیده است و از پای آرمان هایشان باز نخواهند گشت.

,

لزوم شرکت در انتخابات چیست؟

, لزوم شرکت در انتخابات چیست؟,

کسانی اما هستند که نمی‌دانند لزوم شرکت در انتخابات چیست و فکر می‌کنند با یک رای و یا چند رای اتفاق خاصی نخواهد افتاد در حالی که در تمامی این سال‌ها میزان مشارکت مردم در انتخابات در رفتار دشمنان ما تاثیر گذار بوده و فارغ از اینکه چه کسی برنده انتخابات می‌شود، میزان مشارکت بالای مردم باعث شده کسانی که به دنبال فشار و تهدید مردم ایران بوده‌اند دست پایین‌تر را داشته باشند.

,

دلیل دیگری که شرکت در انتخابات را مهم کرده است مصداق همین آیه قرآنی است «انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّرو ما بانفسهم» خداوند سرنوشت هیچ قومی و «ملّتی» را تغییر نمی‌‌دهد مگر آنکه آن‌ها خود تغییر دهند و این بیان از این دارد کسانی که می‌خواهند خودشان سرنوشت‌شان را تعیین کنند باید خودشان کاری انجام دهند و اگر کسی در انتخابات شرکت نکند و حق انتخاب را از خودش بگیرد در مشکلات هم نمی‌تواند گله مندی داشته باشد زیرا امروز روزی است که حق دارد انتخاب کند و سرنوشت کشورش را خودش رقم بزند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه