اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛

آراء مردم خاری است در چشم دشمان نظام جمهوری اسلامی/ حضور در پای صندوق‌های رای پشتیبانی از ولایت فقیه است

آراء مردم خاری است در چشم دشمان نظام جمهوری اسلامی/ حضور در پای صندوق‌های رای پشتیبانی از ولایت فقیه است
آیت‌الله محسن مجتهد شبستری گفت: شرکت در انتخابات وظیفه‌ی عقلی، شرعی، ملی و وجودانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری صبح امروز با حضور در مسجد انگجی تبریز ضمن شرکت در انتخابات، در جمع خبرنگاران با اشاره به حساسیت انتخابات در کشور، اظهار داشت: شرکت در انتخابات به معنای رقم زدن آینده است و باید همگی در این مورد احساس وظیفه کرده و به وظیفه شرعی و دینی خود عمل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: شرکت در هر دو انتخابات امری ضروری است، چراکه ریاست جمهوری باید مسائل و مشکلات کشور را حل کند و شوراهای شهر و روستا، بتوانند شهرها و روستاها را اداره کنند.

,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه دنیا باید متوجه شود که جمهوری اسلامی هرگز از فرمایشات مقام معظم رهبری کوتاهی نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: از صبح، صفوف فشرده در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند تا رأی و انتخاب خود را رقم زنند.

,

وی ادامه داد: شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات وظیفه عقلی، شرعی و وجدانی هر ایرانی بوده و این حضور نوعی حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری می‌باشد.

,

آیت‌الله شبستری در پایان با تأکید بر حضور اقشار مردم در پای صندوق‌های رأی، تصریح کرد: حضور مردم حقیقتاً خاری در چشم دشمنان و پشتوانه‌ای برای شیعیان و مسلمانان خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه