اخبار داغ

حضور بانوان در عرصه های سیاسی و اجتماعی بسیار خوب است

حضور بانوان در عرصه های سیاسی و اجتماعی بسیار خوب است
کارشناس ارشد سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری فرمانداری شهرستان ری گفت: حضور حداکثری در انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه می‌کند و به تمام جهان ثابت می‌شود که ایران و ایرانی در همه صحنه‌های سیاسی و اجتماعی خوش درخشیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا ؛ اکرم امیدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زنان خبر اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه می کند و به تمام جهان ثابت می‌شود که ایران و ایرانی در همه صحنه‌های سیاسی و اجتماعی خوش درخشیده است.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, زنان خبر,

وی گفت: خوشبختانه در انتخابات ایران، همیشه شاهد حضور و فعالیت بانوان بوده‌ایم، آنان با نقش آفرینی های خود سهم بسزایی در برگزاری هر چه بهتر انتخابات دارند.

,

کارشناس ارشد سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری فرمانداری شهرستان ری با اشاره به تاثیر گزاری بانوان در خانواده بیان کرد: بانوان با تصمیم گیری های درست و آگاهانه می توانند بر اعضای خانواده تاثیر گزار و مشوق فرزندان خود باشند.

,

وی گفت: این دوره از انتخابات حضور بانوان در عرصه های فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی بسیار خوب و فعال است که می توانند مشوق یکدیگر در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه مقام معظم رهبری باشند.

,

کارشناس ارشد سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری فرمانداری ری در خصوص شفاف سازی در انتخابات اذعان داشت: شفاف سازی در انتخابات موجب آگاه سازی، کمک به تصمیم گیری درست و اصلح می شود ولی باید این شفاف‌سازی‌ها سبب تخریب کاندیدای انتخاباتی نشود.

,

وی استقبال بانوان برای فعالیت‌های اجرایی، حضور در شعب انتخابات و صندوق‌های رای گیری را بسیار خوب دانست و اظهار کرد:خوشبختانه بانوان محترم استقبال خوبی برای امور اجرایی انتخابات داشتند که پس از گزینش، آموزش‌های لازم به آنان داده شد. وظیفه ی ما نگهداری و حفظ آرای مردم است و طبق نظر و رای ایشان بدون هیچ مشکلی منتخب آنان اعلام خواهد شد.

,

امیدنیا گفت: از مردم عزیز کشور در شهر و روستا دعوت می‌کنم برای خلق حماسه ای باشکوه در انتخابات شرکت نمایند تا جهان را حیرت زده کنند،باز هم مثل همیشه با حضور خود در صحنه انتخابات نمی گذاریم کسی جز تک تک مردم این مرزو بوم برای شرنوشتشان تصمیم بگیرند.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه