اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان سمنان:

تثبیت امنیت ملی یکی از دستاوردهای برگزاری انتخابات است

تثبیت امنیت ملی یکی از دستاوردهای برگزاری انتخابات است
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: امنیت محصول مشارکت جمعی است لذا می توان گفت یکی از کارکردهای انتخابات تثبیت امنیت ملی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان پس از انداختن رای خود در صندوق رای مستقر در مسجد المهدی سمنان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است اظهار کرد: دشمنان در تلاش است تا در برگزاری امن انتخابات ایجاد اخلال کند اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با همراهی اقشار مختلف مردم تمام این توطئه ها را خنثی خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

قاسمی افزود: وظیفه اصلی نیروی انتظامی در جریان روند برگزاری انتخابات، تامین امنیت آن است که با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم تامین امنیت در انتخابات این موضوع به نیروی انتظامی محول شده است.

,

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به نقش آحاد مردم در تداوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر امروز شاهد آن هستیم که نظام جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه مردمی برخوردار است به واسطه همین مردمسالاری دینی است که در کشور پایه ذاری شده است.

,

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند انتخابات در کشورمان بر 3 پایه خداباوری، مردم باوری و خودباوری برگزار می شود و امروز مردم به خوبی نقش خود را در تعیین سرنوشت ایران مشاهده می کنند.

,

قاسمی با بیان اینکه انتخابات یکی از مولفه های اصلی قدرت در جمهوری اسلامی انتخابات گفت: اقتدار کشور ما ناشی از حضور اقشار مختلف مردم در صحنه های گوناگون نظیر انتخابات است و این موضوع دشمنان را در دستیابی به اهدافشان مایوس می کند.

,

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم امنیت محصول مشارکت جمعی است لذا می توان گفت یکی از کارکردهای انتخابات نیز تثبیت امنیت ملی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه