اخبار داغ

سردار شاهچراغی:

دشمنان ملت ایران بار دیگر مایوس خواهند شد

دشمنان ملت ایران بار دیگر مایوس خواهند شد
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات، یکبار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را مایوس خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان دقایقی پس از انداختن رای خود در صندوق اخذ رای مستقر در مسجد عابدینیه سمنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اتفاقات بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات است و مردم در این انتخابات نیز نشان خواهند داد با وجود تمام مشکلات و گرفتاری هایی که دارند همچنان علاقه مند به نظام، انقلاب و رهبری هستند و قطعا حضوری پرشور، پررنگ و موثر خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شاهچراغی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در اولین دقایق، رای خود را به صندوق انداختند من نیز به تبعیت از ایشان در ساعات ابتدایی رای گیری به شعبه اخذ رای مراجعه کردم.

,

وی با بیان اینکه حضور در پای صندوق های رای در ساعات اولیه موجب آسایش بیشتر مردم خواهد بود گفت: حضور در ساعات ابتدایی از ازدحام جمعیت در ساعات پایانی جلوگیری خواهد کرد و مجریان برگزاری انتخابات نیز در انجام وظیفه خود با مشکل مواجه نخواهند شد.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به تبلیغات منفی دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند اگر بخواهیم بدانیم در چه مسیری حرکت می کنیم باید ببینیم دشمنان انقلاب بر روی چه موضوعاتی متمرکز شده اند و امروز دشمنی دشمنان انقلاب نشانگر حقانیت انقلاب اسلامی است.

,

شاهچراغی با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف بویژه انتخابات اظهار کرد: مردم نشان داده اند هرجا که دشمنان بر روی آن متمرکز می شوند با جدیت بیشتری در آن صحنه حضور می یابند و پاسخ قاطع تری به آنها می دهند.

,

وی خاطرنشان کرد: این هم از حماقت دشمنان جمهوری اسلامی است که بعد از 38 سال هنوز متوجه نشده اند وقتی بر روی موضوعی متمرکز شوند ملت ایران عکس العمل محکم تری از خود نشان خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه