اخبار داغ

نیکزاد در حاشیه رای‌ریزی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرری مطرح کرد؛

دیدار حجت‌الاسلام رئیسی و خواننده رپ دیداری عادی بود / عدم صدور کارت برای نمایندگان رئیسی در شعبه‌های اخذ رای / ناگفته‌های نیکزاد از تخلفات وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری

دیدار حجت‌الاسلام رئیسی و خواننده رپ دیداری عادی بود / عدم صدور کارت برای نمایندگان رئیسی در شعبه‌های اخذ رای / ناگفته‌های نیکزاد از تخلفات وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی با تاکید بر این‌که دیدار آقای رئیسی و خواننده رپ دیداری عادی بود و بیش از حد بزرگ‌نمایی شد ، گفت: هنوز برای تعداد زیادی از نمایندگان آیت الله رئیسی کارت صادر نشده است که این موضوع را به وزارت کشور نیز اعلام کرده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ علی نیکزاد که به‌همراه سید ابراهیم رئیسی به شعبه اخذ رای مسجد جامع ارشاد میدان نماز به شهرری آمده بود، در گفت‌‌وگو با دانشجو خبر در ارتباط با اهمیت حداکثری حضور مردم اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات همواره از تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده است. حضور مردم در انتخابات نشان از اقتدار و عظمت نظام دارد و دلگرمی محکمی برای قوه مجریه و سایر قوا است.

وی ادامه داد: مردم طی ۳۸ سال گذشته تکلیف خود را به خوبی انجام داده‌اند و ما مسئولان باید از دل و جان کار کنیم تا بتوانیم پاسخگوی زحمات ایشان باشیم.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در ارتباط با دیدار رئیسی و خواننده معروف رپ در فرودگاه و هجمه‌های حزب مقابل تاکید کرد: دیداری معمولی بود و نباید تا این حد بزرگ‌نمایی می‌کردند. شما فرض کنید که یک شهروند با یک نامزد منتخب مردمی دیدار کرده است.

نیکزاد در ارتباط با عملکرد شورای نگهبان در بحث انتخابات عنوان کرد: هنوز برای تعداد زیادی از نمایندگان آیت الله رئیسی کارت صادر نشده است. به رئیس ستاد انتخابات کشور و وزارت کشور نیز این موضوع را اعلام کرده‌ایم.
 

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, دانشجو خبر,
,
,
,
,
,
,
,

شناسنامه‌های مردم را برای تعویض گرفته‌اند ولی هنوز تحویل نداده‌اند

, شناسنامه‌های مردم را برای تعویض گرفته‌اند ولی هنوز تحویل نداده‌اند, شناسنامه‌های مردم را برای تعویض گرفته‌اند ولی هنوز تحویل نداده‌اند,

وی ادامه داد: اخبار واصله حاکی از این است که تعداد زیادی از شناسنامه‌های مردم به‌ویژه در روستاها برای تعویض گرفته شده ولی هنوز عودت داده نشده است که این موضوع به هیئت مرکزی و سایر نهادهای مربوطه برمی‌گردد و ما نیز اعتراض کرده‌ایم.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی افزود: ضمن تشکر از زحمات اعضای محترم شورای نگهبان، از آن‌ها خواهشمندیم تا با جدیت به وظایف خود عمل کنند چرا که قرار بود این مشکلات تا پایان روز گذشته حل شوند.
 

,
,
,
,

به بزرگ‌تر بودن فونت اسم روحانی نسبت به سایر نامزدها اعتراض کرده‌ایم

, به بزرگ‌تر بودن فونت اسم روحانی نسبت به سایر نامزدها اعتراض کرده‌ایم, به بزرگ‌تر بودن فونت اسم روحانی نسبت به سایر نامزدها اعتراض کرده‌ایم,

در لیست اسامی نامزدها، فونت اسم آقای روحانی بزرگ‌تر از سایر رقباست. نظر شما در این باره چیست؟ نیکزاد در پاسخ به این سوال گفت: ما به وزارت کشور نامه نوشتیم و اعتراض کردیم. حتی اسم آقای روحانی با توجه به حروف الفبا باید بعد از اسم آقای رئیسی قید می‌شد که متاسفانه این گونه نیست.

وی در پایان در ارتباط با ارزیابی نتیجه انتخابات خاطرنشان کرد: با برآوردی که ما داریم، امیدوارم که انتخابات در همین مرحله اول با پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی به پایان برسد و ایشان خودشان را برای حضور مقتدرانه جهت خدمت به مردم آماده کنند.

انتهای پیام/ م

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه