اخبار داغ

نماینده مردم قم در مجلس:

مشارکت پررنگ مردم در انتخابات یعنی خرمشهرهای دیگری در حال فتح است/ هر رأی فریاد آزادی خواهی و ظلم‌ستیزی را در جهان طنین‌انداز می‌سازد

مشارکت پررنگ مردم در انتخابات یعنی خرمشهرهای دیگری در حال فتح است/ هر رأی فریاد آزادی خواهی و ظلم‌ستیزی را در جهان طنین‌انداز می‌سازد
نماینده مردم قم در مجلس گفت: با مشارکت پرشور مردم در انتخابات، خرمشهرهای دیگری در حال فتح است و مردم با هر رأی که درون صندوق می‌اندازند بار دیگر فریاد آزادی خواهی و ظلم‌ستیزی خود را در جهان طنین‌انداز می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سایت قم فردا، احمد امیرآبادی در حاشیه برگزاری انتخابات در استان قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوام و قوام جمهوری اسلامی ایران به حضور مردم در صحنه بستگی دارد.

وی افزود: مردم امروز با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس نشان دادند که همچنان بر عهد خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب وفادار مانده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم بار دیگر با حضور پررنگ در انتخابات، از آرمان‌های انقلاب صیانت کرده و آن را ارج نهادند.

امیرآبادی ضمن تشکر از مشارکت پرشور مردم در انتخابات افزود: برنده اصلی انتخابات امروز مردم و بازنده اصلی دشمنان این ملت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,

وی با اشاره به حضور پررنگ مردم در انتخابات بیان داشت: امروز سوم خرداد دیگری در حال تحقق است و خرمشهرهای دیگری در حال فتح است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور خود در صحنه نشان دادند که هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند مقابل آن‌ها بایستد.

امیرآبادی اظهار داشت: مردم با هر رأی که درون صندوق می‌اندازند بار دیگر فریاد آزادیخواهی و ظلم‌ستیزی خود را در جهان طنین‌انداز می‌کنند.

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه