اخبار داغ

مرتضی طلایی پس از انداختن رای خود در صندوق:

اهمیت انتخاب اعضای شورا، کمتر از ریاست جمهوری نیست

اهمیت انتخاب اعضای شورا، کمتر از ریاست جمهوری نیست
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران پس از انداختن رای خود در صندوق در مسجد ارشاد شهرری گفت: امیدوارم نتیجه انتخابات، شکل گیری یک پارلمان شهری باشد که نمایندگان آن بتوانند دغدهای رهبر معظم انقلاب را در جهت رفع مشکلات مردم برطرف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آفتاب ری، مرتضی طلایی نایب رئیس کنونی و کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش برای شرکت در انتخابات در مسجد جامع ارشاد شهرری حضور یافت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , آفتاب ری, ، مرتضی طلایی نایب رئیس کنونی و کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش برای شرکت در انتخابات در مسجد جامع ارشاد شهرری حضور یافت. ,

طلایی در مسجد ارشاد شهرری، در صف ایستاد و دوشادوش ملت ایران رای خود را به صندوق انداخت.

,

نایب رئیس کنونی و کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش  پس از اینکه رای خود را در صندوق انداخت، در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب ری، بیان کرد: احساس می کنم بار سنگین مسئولیت که به دوش داشتم نسبت به نظام، انقلاب، کشور، ملت، امام، شهدا و رهبری این بار را برداشتم و اکنون که در این حماسه سیاسی ملت ایران سهیم شدم و رای خود را به صندوق انداختم، بسیار خوشحال هستم.

, نایب رئیس کنونی و کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش , آفتاب ری,

وی افزود: خداوند متعال را شاکرم که عمری داد تا بتوانم در نظام مردم سالاری جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت کنم.

,

طلایی گفت: امور جاری و زندگی روزمره مردم در اختیار شورای شهر است و هر مقدار شوراها کارآمدتر و آشنا و آگاه به مسائل شهری و اجتماعی باشند، می توانند بهتر در برنامه ریزی ها، سیاستگذاری ها و نظارت بر حسن اجرای آن توسط شهرداری ها موفق باشند.

,

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات پشتوانه قوی برای شورای شهر است، اظهار داشت: اهمیت انتخاب اعضای شورا، کمتر از ریاست جمهوری نیست به ویژه برای تهران که مدیریت آن یک دولت شهر است.

,

طلایی ادامه داد: امیدوارم نتیجه انتخابات، شکل گیری یک پارلمان شهری باشد که نمایندگان آن برآمده از مردم و متعهد به مردم و شورای کاری باشد که بتوانند دغدهای رهبر معظم انقلاب را در جهت رفع مشکلات مردم برطرف کند. 

,

 

,

, , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه