اخبار داغ

امام جمعه شهر قدس در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای؛

پیروز نهایی این انتخابات مردم هستند

پیروز نهایی این انتخابات مردم هستند
امام جمعه شهر قدس گفت: در هر صورت و هر نتیجه‌ای که از این صندوق‌ها خارج شود، پیروز واقعی میدان و انتخابات مردم هستند و رقابت‌ها برای کمک به مردم تا انتخاب اصلح بوده است و نمی‌توان در پایان رای‌گیری و پیروزی یا شکست فرد مورد نظرمان اعتراضی به آرای ملت داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین میر احمدی صبح امروز از شعب اخذ رای شهرستان قدس در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور و پننجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بازدید کرد.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر,

وی در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در شهرستان قدس، در گفت‌وگو با قدس خبر با اشاره به رای دهی رهبر فرزانه انقلاب در ساعات اولیه اظهار داشت: خود مقام معظم رهبری در اولین دقایق اخذ رای، رای خود را در صندوق انداختند و این مساله باعث شد تا مردم با تکاپوی بسیار، نخستین نفر باشند که در خانواده یا در شهر، رای خود را به صندوق می‌اندازند ، بنابراین در هر صندوقی که مشاهده میشود به لحاظ تاسی از رهبر معظم انقلاب مردم صفوف طولانی تشکیل داده‌اند.

,

امام جمعه شهر قدس در ارتباط با سرعت رای‌دهی و موکول نکردن این امر به ساعات پایانی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که رای دادن و شرکت در انتخابات کار نیکی است و کار خیر را باید سریع به انجام رساند.

,

وی در ادامه  تاکید کرد: در هر صورت و هر نتیجه ای که از این صندوق‌ها خارج شود، پیروز واقعی میدان و انتخابات مردم هستند و رقابت‌ها برای کمک به مردم تا انتخاب اصلح بوده است و نمیتوان در پایان رای گیری و پیروزی یا شکست فرد مورد نظرمان اعتراضی به آرای ملت داشته باشیم.

,

حجت‌الاسلام میر احمدی بیان داشت: هر کسی رای بیاورد بدین معناست که مردم برای 4سال به شخصی اعتماد کردند و در پایان این روز میمون و مبارک یقینا مردم خبر خوشی مبنی بر انتخاب فردی اصلح دریافت خواهند کرد و نتیجه حضور خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

,

امام جمعه شهرستان قدس در پایان تصریح کرد: مردم باید پس از تحقیق و بررسی و رای دادن نتیجه را به خداوند و ارای ملت واگذار کنند و توصیه این است که همگی تلاش کنند رای خود را هم‌اکنون در صندوق‌های اخذ رای انداخته و به آخر وقت موکول نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه