اخبار داغ

مدیر برنامه و بودجه استانداری گلستان:

تا کنون هیچ گونه مشکلی در امر اعتبارات انتخابات نداشتیم/ شمارش آرا به صورت آنلاین قابل رصد است

تا کنون هیچ گونه مشکلی در امر اعتبارات انتخابات نداشتیم/ شمارش آرا به صورت آنلاین قابل رصد است
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان با بیان تامین اعتبارات در حوزه انتخابات گفت: تا کنون هیچ گونه مشکلی در امر اعتبارات انتخابات نداشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین از ستاد انتخابات استانداری گلستان گفت: "حسین پیش قدم" رئیس سازمان برنامه وبودجه استان گلستان گفت: تا به حال مشکلی از نظر اعتبار در هیچ یک از انتخابات کشور وجود نداشته است و چون از سال‎های قبل این موارد پیش بینی می شد، تجهیزات و سخت‎افزارهای لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات، در نظر گرفته می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

* در 55 شهر کشور، انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود

, * در 55 شهر کشور، انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود, * در 55 شهر کشور، انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود,

وی افزود: در سال جاری یک اقدام جدیدی صورت گرفته است و آن هم الکترونیکی برگزار کردن انتخابات بود که در بین شهر های کشور، 55 شهر، انتخابات آن به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

,

"پیش قدم" تصریح کرد: این انتخابات می‎تواند بستری مهم برای برگزاری بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری سال های آتی باشد که می توانیم از ظرفیت این انتخابات برای رسیدن به وضعیت سریع انتخابات های آینده بهره برد که این امر مهم در استان گلستان و در این دوره از انتخابات، در چهار شهر پیاده سازی شده است.

,

* شمارش آرا به صورت آنلاین و لحظه ای قابل رصد است

, * شمارش آرا به صورت آنلاین و لحظه ای قابل رصد است, * شمارش آرا به صورت آنلاین و لحظه ای قابل رصد است, * شمارش آرا به صورت آنلاین و لحظه ای قابل رصد است,

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استانداری گلستان اظهار کرد: با الکترونیکی برگزار کردن انتخابات در استان، شمارش آرا به صورت لحظه ای و آنلاین از سوی برخی از افراد که شامل اعضای شورای نگهبان و مسئولین اجرایی انتخابات استان هستند، قابل رصد است.

,

* 30 هزار رای اولی در گلستان وجود دارد

, * 30 هزار رای اولی در گلستان وجود دارد, * 30 هزار رای اولی در گلستان وجود دارد,

وی افزود: از یک میلیون و 290 هزار نفری که در گلستان واجد رای دادن هستند، بسیاری رای اولی هستند که در استان گلستان حدود 30 هزار نفر رای اولی وجود دارد.

,

این مقام مسئول در گلستان اظهار کرد: امید داریم با مشارکت بالای مردم در صحنه انتخابات؛ این انتخابات در چند ساعت دیگر به اتمام برسد و پذیرش رای مردم از سوی هر یک از نامزد ها، می‎تواند به ادامه راه منتخب مردم کمک کند.

,

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان در پایان تاکید کرد: هر نامزد عزیزی که در انتخاب ریاست جمهوری، پیروز شد، بتواند برای استان گلستان ظرفیت جدیدی را احداث کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه