اخبار داغ

فرماندار شهرستان قدس:

صحت و دقت رای‌گیری الکترونیکی مهمترین ویژگی آن است/ 120شعبه اخذ رای مکانیزه در قدس دایر است

صحت و دقت رای‌گیری الکترونیکی مهمترین ویژگی آن است/ 120شعبه اخذ رای مکانیزه در قدس دایر است
محمدی گفت: اینکه سرعت اخذ رای توسط دستگاه های الکترونیکی پایین است مربوط به نقص آنها یا روش استفاده نیست و تنها مساله موجود این است که طبیعت هر کار نویی با سردرگمی نیز مواجه است و صحت و دقت و سلامت این دستگاه ها مهم ترین ویژگی آنهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، سیدمهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس در صدر هیئتی، از شعب اخذ رای شهرستان قدس بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر,

محمدی در حاشیه این بازدید در گفتگو با قدس خبر، تسریع در روند رای گیری را لازم دانست و در رابطه با انتخابات الکترونیک در شهرستان قدس گفت: اینکه سرعت اخذ رای توسط دستگاه های الکترونیکی پایین است مربوط به نقص آنها یا روش استفاده نیست و تنها مساله موجود این است که طبیعت هر کار نویی با سردرگمی نیز مواجه است و صحت و دقت و سلامت این دستگاه ها مهم ترین ویژگی آنهاست.

,

وی در ادامه افزود: البته با توجه به آمار هایی که در دست ماست، این روند بیشتر از 4 الی 5 دقیقه به طول نمی انجامد و طبیعیست که مردم برای اولین بار با این شیوه ی نو مواجه میشوند.

,

محمدی تصریح کرد: آشنایی نقش فرهنگ عمومی در آشنایی مردم با این قبیل موضوعات بسیار مهم است و شاید آشنایی یا سواد لازم در حوزه اطلاعات در منطقه ما اندکی پایین باشد ولی حسن استفاده از این دستگاه ها از بین رفتن شبهات مربوط به شمارش آراست.

,

فرماندار شهرستان قدس با اشاره به احتمال ادامه و افزایش استقبال عمومی از انتخابات از احتمال تقسیم تعرفه جدید در بین شعبات ملزوم خبر داد.

,

وی همچنین تعداد شعب اخذ رای در سطح شهرستان قدس را اینگونه تشریح کرد: ما تعداد  120  شعبه اخذ رای در سراسر شهرستان داریم که 6 مورد آنها روستایی و  2 مورد نیز به صورت سیار است و همگی آنها نیز به صورت مکانیزه و الکترونیک هستند.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان قدس در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به استقرار نیروها و کاربران آموزش دیده و دقت مند و همچنین تلاش نیروهای امنیتی شهرستان، تاکنون مشکلی در هیچ یک از صندوق ها مشاهده نشده و امیدواریم این روند تا پایان رای گیری ادامه یابد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه