اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

تمهیدات لازم برای برپایی انتخاباتی خوب صورت گرفته است/بیش از 20 درصد افراد واجد شرایط تا کنون رأی دادند

تمهیدات لازم برای برپایی انتخاباتی خوب صورت گرفته است/بیش از 20 درصد افراد واجد شرایط تا کنون رأی دادند
رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه همه تمهیدات لازم برای برپایی انتخاباتی خوب صورت گرفته است اظهار داشت: از زمان آغاز رأی گیری در استان همدان یک هزار و 370 شعبه اخذ رأی شروع به کار کردند که 559 شعبه در شهر‌ها و 811 شعبه در سطح روستا‌ها مشغول به فعالیت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع، محمد ابراهیم الهی تبار در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همه تمهیدات لازم برای برپایی انتخاباتی خوب صورت گرفته است اظهار داشت: رسانه ها تلاش مطلوبی را با ستاد انتخابات استان همدان داشتند و ستاد انتخابت استان با کمیته‌های مختلف با برنامه و زمان بندی شکل گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی با اشاره به اینکه امروز ساعت 8 صبح از زمان آغاز انتخابات همه شعب استان فعال شدند ، افزود: روند اجرایی انتخابات بدون مشکل کار خود را انجام خواهد داد.

,

 

,

الهی تبار اظهار داشت: نود و نه درصد شعب استان به صورت آنلاین به سامانه جامع انتخابات متصل می باشد و یک درصد از شعب به خاطر مناطق صعب العبور به صورت آفلاین فعالیت خواهن داشت.

,

 

,

این مسئول استانی بیان داشت: همدان یکی از سه استان برتر کشور در رابطه با برگزاری انتخابات آنلاین معرفی شد.

,

 

,

وی با ابراز امیدواری در مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات افزود: امروز تا ساعت 12 ظهر بیش از 20 درصد واجدین شرایط به شعب اخذ مراجعه کرده و آرا خود را در صندوق‌ها انداختند.

,

 

,

رئیس ستاد انتخابات استان همدان در رابطه با تعداد شعب رأی گیری در این استان تصریح کرد: در مجموع از زمان آغاز رأی گیری در استان همدان یک هزار و 370 شعبه اخذ رأی شروع به کار کردند که 559 شعبه در شهر‌ها و 811 شعبه در سطح روستا‌ها مشغول به فعالیت هستند.

,

 

,

وی افزود: در شهر‌های ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود و از 559 شعبه موجود در شهر‌های استان 210 شعبه اخذ رأی تمام الکترونیک می باشد.

,

 

,

الهی تبار با اشاره به اینکه تا الان مشکلی در روند اجرای اخذ رأی تمام الکترونیک پیش نیامده است، تأکید کرد: ظرفیت های ذخیره آماده شده که اگر مشکلی رخ داد سخت افزاری بتوان جایگزین کرد.

,

 

,

وی آمار افراد واجد شرایط رأی را اینگونه اعلام کرد: یک میلیون و 288 هزار نفر در استان همدان واجد شرایط رأی دادن در استان همدان هستند که  34 هزار و 600 نفر از آنها رأی اولی هستند.

,

 

,

این مسئول استانی با بیان اینکه تعداد افرادی که امر انتخابات را اجرا، نظارت و امنیت آن را برقرار می‌کنند 23 هزار نفر هستند ادامه داد: تاکنون تخلفی به ستاد انتخابات استان گزارش نشده که موثر باشد، بعضی از تخلفات که گزارش شده است در شعب قابل رفع بود.

,

 

,

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه در صندوق‌های تمام الکترونیک تعرفه دستی و صندوق اخذ رأی دستی پیش بینی شده، افزود: اگر رأی گیری تمام الکترونیک دچار مشکل شد، کار به صورت دستی انجام شود، تعرفه به اندازه مورد احتیاج در اختیار شهرستان‌ها و بخش‌ها قرار داده شده و مشکلی وجود ندارد.

,

 

,

الهی تبار خاطرنشان کرد: تا کنون برخی تخلفات در حوزه تبلیغات بوده است که این تخلفات از سوی فرمانداران با اکیپ‌های موجود امحا شده و تخلفات بزرگ و آشکاری نبوده است.

,

 

,

وی اظهار داشت: یک هزار و 33 شعبه اخذ رای در استان به صورت ثابت و 337 شعبه  به صورت سیار است.

,

 

,

الهی تبار ادامه داد: برنامه این است که هر شعبه سیار به سه روستا مراجعه کند و و در هر کدام از این روستاها حداقل چند ساعت بمانند.

,

 

,

وی با توصیه به حضور به موقع روستاییان برای رأی دادن افزود: مردم عزیز این روستاها به نحوی هماهنگ کنند که در ساعات حضور شعب سیار آماده باشند و رای خود را بدهند.

,

 

,

وی داشتن شناسنامه برای رای دادن و همراه داشتن شماره ملی را الزامی خواند و افزود: فرایند احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی انجام می‌ گیرد.

,

 

,

الهی تبار تاکید کرد: همکاران ما برای کسانی که شماره ملی ندارد یا فراموش کردند با شماره ثبت احوال استان تماس میگیرند و آن را دریافت می‌کنند.

,

 

,

وی در پایان با بیان اینکه افرادی که فاقد شناسنامه هستند رأی گیری نخواهند شد، بیان داشت: احراز هویت رای دهندگان ویژگی های زیادی از جمله جلوگیری از آراء تکراری، جلوگیری از رأی دادن افراد خارج از سن رای گیری، جلوگیری از رأی دادن با شناسنامه متوفی و ... را دارد.

,

 

,

الهی تبار به کسانی  خواندن ونوشتن ندارند توصیه کرد به همراه فرد مورد وثوق خود به شعب اخذ رای مراجعه کنند و ادامه داد: عوامل اجرایی اجازه نمی دهند افراد ثابتی رای نویسی کنند و هر کس باید فرد مورد وثوق داشت باشند.

,

 

,

وی با بیان اینکه کسانی که رای می‌دهند باید حتما شعبه رای گیری را ترک کرده و فرصت را برای سایرین باز کنند، بیان کرد: کسانی که واجد شرایط رای دادن هستند هرچه سریع‌تر مراجعه کرده و رای خود را بدهند و به پایان ساعت رای گیری موکول نکنند.

,

 

,

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه تمام تلاش ما این است که براساس سیاست‌های نظام و توصیه‌های رهبری همه امکانات فراهم شود و مردم حضور باشکوهی در پای صندوق رای داشته باشند، یاد آور شد: اولین نکته مشارکت مردم است که می‌تواند پشتوانه محکمی برای نظام باشد.

,

 

,

وی برگزاری انتخابات را ظرفیت بسیار بزرگی برای دولت و مردم دانست و با اشاره به اینکه مسؤولان باید بتوانند با قدرت مردم از منافع آنها دفاع کنند، افزود: مسؤولان باید انتظاراتی که مردم از مسؤولان نظام دارند را محقق کنند چراکه برگزاری انتخابات با توجه به شرایط جمهوری اسلامی در منطقه پشتوانه محکمی برای دفاع از منابع ملی در حوزه رفع تحریم‌ها و تهدید‌ها است.

,

 

,

فرماندار همدان پیش بینی کرد: مشارکت 80 درصدی مردم در این دوره از انتخابات

, فرماندار همدان پیش بینی کرد: مشارکت 80 درصدی مردم در این دوره از انتخابات, فرماندار همدان پیش بینی کرد: مشارکت 80 درصدی مردم در این دوره از انتخابات,

 

,

فرماندار همدان، میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات را 80 درصد پیش بینی کرد.

,

 

,

, ,

علی تعالی با حضور در یکی از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور حداکثری مردم گفت: براساس گزارشات رسیده مردم حضور گسترده ای در شعب داشته اند و در برخی درخواست ستاد سیار شده است.

,

 وی با اشاره به اینکه در ایام تبلیغات، دربرخی موارد درتبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی شاهد تخلفاتی بودیم گفت:تمامی تخلفات رصد و گزارشات نیز به حوزه قضایی ارسال گردید.

,

تعالی همچنین اظهار کرد:در ساعات اولیه رای گیری شاهد وجود برخی بنر ها در شعب اخذ رای بودیم که به محض مشاهده، تمامی بنرهای مشهود جمع آوری گردید.

,

وی در پایان پیش بینی کرد:انتظار می رود بیش از 80 درصد مشارکت مردم را در این دوره از انتخابات شاهد باشیم.

,

 

,

فرماندار رزن: تاکنون بیش از ۲۴ هزار نفر در شهرستان رزن در انتخابات مشارکت داشته اند

, فرماندار رزن: تاکنون بیش از ۲۴ هزار نفر در شهرستان رزن در انتخابات مشارکت داشته اند, فرماندار رزن: تاکنون بیش از ۲۴ هزار نفر در شهرستان رزن در انتخابات مشارکت داشته اند,

 

,

در شهرستان رزن نیز از صبح جمع کثیری از مردم در پای صندوق های رأی حاضر شدند.

,

فرماندار رزن در رابطه با تعداد صندوق های رءی گیری در این شهرستان بیان داشت: 129 صندوق در این شهرستان آماده شده است.

,

وی ابراز داشت: تاکنون بیش از ۲۴ هزار نفر در شهرستان رزن در انتخابات مشارکت داشته اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه