اخبار داغ

وقتی شناسنامه ها از مُهر حضور رنگین می شود

وقتی شناسنامه ها از مُهر حضور رنگین می شود
هنوز دقایقی از آغاز رأی‌گیری نگذشته است که صف‌های حضور مردم کردستان پای صندوق‌های اخذ رأی در حال طویل شدن است و انگشت تک تک آنها به رنگ انتخاب مزین می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  کرددانش،اینجا کردستان است، مهد دلیران، آنجا که مردمانش در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلاب و لبیک به ندای رهبرشان همواره گوی سبقت را از سایر هموطنانشان ربوده‌اند، مهد شیرزنان و دلیرمردانی که همیشه در عرصه‌های سرنوشت‌ساز انقلاب پیشتاز میدان بوده‌اند، سرزمینی که لقب سرزمین مجاهدت‌های خاموش و استان فرهنگی را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

سرزمینی که جای‌جای آن با خون پاک 5 هزار و 400 شهید آبیاری شده است، کردستان مهد فرهنگ و هنر، سرزمین شهید شهسواری‌ها‌ و شهید نمکی‌ها، سرزمین مردان خدایی، سرزمین شهدای خاموشی که در آسمان معرفت و از خودگذشتگی به زیبایی درخشیدند.

,

 

,

مردم کردستان همگام با مردم سراسر کشور بار دیگر عزمشان را جزم کرده‌اند تا در آزمون بزرگ بصیرت و حضور شرکت کنند و با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی سرنوشت خود را رقم بزنند.

,

 

,

این طلوع خورشید نیست که در شهرهای کردستان به زمین گرما بخشیده است، حضور مردمانی است که گام‌هایشان به استواری برای تعیین سرنوشتی روشن بر سینه خاک بوسه می‌زند و انگشت اشاره آنها یکی پس از دیگری رنگ زیبای انتخاب به خود می‌گیرد.

,

 

,

تمام مردم آمده اند، از تمام اقشار، برخی رای اولی اند و برخی ها انقدر شناسنامه هایشان مُهر حضور خورده که دیگر جای چندانی ندارد، برخی تحصیلکرده و دانشگاه رفته اند و برخی کم سواد؛ اما همگی می خواهند با حضور در کنار هم پای صندوق های رای نشان دهند که ایرانیان از هر قوم، گروه و سلیقه ای یکدل هستند و تا ابد پای آرمانها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می ایستند.

,

 

,

امروز روزی است که بر قلب شناسنامه هر ایرانی مُهر انقلاب جان می‌گیرد و فریاد رسای سرانگشتان جوهری هر ایرانی، پرده گوش دشمنان را کر خواهد کرد.

,

 

,

نسیم عاشقی به نوازش سرانگشتانی آمده که وعده های دلدادگی را با نقش بر صفحات تاریخ یکی پس از دیگری گذرانده اند و امروز در التهاب خلق حماسه ای دیگرند.

,

 

,

سر انگشتانی که فرق نمی کند متعلق به وکیل باشند یا مهندس، پزشک یا کارگر، زن یا مرد، پیر یا جوان، بلکه مهم نقش ماندگاری است که در ذهن تاریخ ثبت کرده و به جهانیان ثابت می کنند که همواره عاشقی در رگ هایشان جاری است.

,

 

,

فرقی نمی کند که پیر باشند یا جوان، خرد یا کلان، مهم این است که صاحبان سرانگشتانی حماسه آفرینند و این بار نیز برای خلق حماسه ای دیگر به میدان آمده اند.

,

 

,

جوانان کردستانی به ویژه دانشجویان در کنار کهنه وفاداران انقلاب و نظام عهد کرده‌اند که امروز با انگشتان جوهری خود به نشانه تعهد، مانند همیشه تاریخ غیرت ایرانی را به رخ جهانیان بکشانند.

,

 

,

هنوز ساعت‌ها تا پایان انتخابات پرشور 29 اردیبهشت فرصت باقی است و این صف‌های طولانی نشان می‌دهد که چقدر نام جمهوری اسلامی ایران زیبنده پرچم  سبز، سفید و سرخ میهنی است که نام الله نقش بسته بر آن حکایت از ایرانی دارد که در پناه لطف خداوند از گردنه‌های سخت عبور کرده و همچنان با توکل به پروردگار و یاد و نام ائمه در پرتو هدایت ولایت‌فقیه رو به جلو راه می‌پیماید.

,

 

,

 یکی از دانشجویان استان کردستان در هنگام رای دادن خود در گفتگو با خبرنگار کُرددانش گفت:  رای می دهم تا به سهم خود مهر انگشتم، سند نابودی دشمن را امضا کند.

,

 

,

این دانشجو گفت: ما امروز همه ‌آمده ایم تا بگوییم؛ وطن یعنی هویت، اصل، ریشه, سرآغاز و سرانجام و همیشه وطن یعنی گذشته، حال، فردا تمام سهم یک ملت ز دنیا.

,

 

,

دیگری گفت: هر چند دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم، امروز نیز چون همیشه چشم دیدن حماسه‌آفرینی ملت ایران را ندارند و با هر حربه‌ای بر طبل تو خالی خواهد کوفت، اما آنها بدانند، امروز همه ایران می‌آیند! تا انگشتان رنگی خود را بر چشمانی که نمی‌توانند اقتدار ایرانی را ببیند، فرو کنند.

,

 

,

یکی دیگر از جوانان کردستانی افزود: دغدغه اصلی جوان امروز ایرانی و بویژه کردستان اشتغال و رفع دغدغه‌های اقتصادی است, تنها خواسته من این است که نامزدهای که به پیروزی میرسند اشتغال جوانان را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

,

 

,

وی افزود: بعضی ها می گویند رای نمی دهیم چون ما با سیاست کاری نداریم! اما این افراد باید بدانند رای ندادن شما دقیقاً یک رفتار سیاسی است. یک پاس گل اشتباه به کسانی که خوشحال می شوند کسی رای ندهد.

,

 

,

دانشجوی دیگری که در صف رای دادن بود گفت: پست ریاست جمهوری مکان درآمد زایی نیست, محل لبریز شدن و سرمست شدن از قدرت نیست, جای کسب تجربه نیست , این ماییم که نباید هرکسی را روانه این پست مهم کنیم, این ماییم که باید حق را از باطل تمییز دهیم, قابل فهم است چه کسی به چه نیتی آمده است, ما به کسی رای می دهیم که نه تشنه ی قدرت باشد نه در طمع مال، ما کسی را میخواهیم که در خدمت ملت باشد نه بنده ی قدرت.

,

 

,

جوان دیگری که فارغ التحصیل یکی از دانشگاه های استان کردستان بود گفت: به کوری چشم همه دشمنان؛ امروز با حضور در پای صندوق رأی ثابت می‌کنم که دفاع از اسلام، قرآن، انقلاب، ولایت فقیه و مردم کشورم همچنان باقیست.

,

 

,

وی گفت: رای می دهم تا به سهم خود، مهر انگشتم، سند نابودی دشمنان اسلام و انقلاب را امضاء کند؛ می دانم که یک رای من هم تاثیرگذار است, من رای می دهم تا ثابت کنم شیطان بزرگ، همچنان شیطان است اما هر روز کوچک تر می شود پیش پای رای من که به بزرگی یک انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که امروز در جهان فراگیر شده است .

,

 

,

جوان دیگری گفت:  باید بدانیم چه فردی صادق تر است، چه کسی دلسوز نظام و ملت ایران است، چه کسی به میدان آمده تا به معنای واقعی خدمت کند و اما در آن سوی میدان، چه کسی به دنبال شعارهای تکراری انتخاباتی است، چه کسی در اندیشه منافع ...آری ملت فهیم و بصیر ایران، خوب می داند که معیار صداقت و راستگویی چیست و با چه ابزاری سنجش می شود، این ملت می داند که انتخاب فرد اصلح در عین سختی، ساده است و می توان مردان عمل را خوب شناخت.

,

 

,

یکی از دانشجویان کردستانی در این باره گفت: امروز رئیس جمهوری را انتخاب میکنم که برای رای جمع کردن، از دیگران سخن نمی گوید، از خودش و کارهایی که قرار است انجام دهد، سخن می گوید، فردی که برای خوب جلوه دادن خود از دیگران مایه نمی گذارد و از بدی و احیانا نقص در برخی از کارهای دیگران به نفع خود بهره نمی گیرد، فردی که تنها دغدغه اش خدمت به مردم است می تواند وارد کارزار انتخابات شود و از مردم و برای مردم بگوید.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه